تاریخ انتشار: 1402/04/19 10:40
کد خبر: 2954

درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

باشگاه میلان ایتالیا پس از ارسال نامه رسمی به باشگاه پورتو مبنی بر جذب مهدی طارمی نشستی رسمی را با سران این باشگاه پرتغالی برگزار کرد.

مهاجم تیم ملی ایران که یک فصل دیگر از قراردادش با پورتو باقی مانده است میلان را به عنوان یکی از مشتریان جدی خود می‌شناسد اما مبلغ بالایی که پورتو برای صدور رضایت‌نامه اش درخواست کرده مانع از انتقال او شده است.

درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

باشگاه پورتو حاضر است در ازای پرداخت ۲۰ میلیون یورو رضایت‌نامه طارمی را صادر کند؛ رقمی قابل توجه در فوتبال اروپا که تنها الهلال عربستان حاضر به پذیرش آن شده بود اما شخص طارمی مخالف رفتن به عربستان بود تا نشان دهد همچنان عطش بازی در قاره سبز را دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیشنهاد میلان به طارمی نه تنها نظر مثبت او را با وجود دریافتی بسیار کمتر از الهلال جلب کرده است بلکه باعث شده تا مدیر برنامه‌های این بازیکن به همراه مسئولان پورتو درخواست مشترکی به میلان بدهند تا این باشگاه ایتالیایی بتواند مبلغ مد نظر برای پرداخت رضایت نامه مهاجم ایران را افزایش دهد.

میلان مبلغ رضایتنامه را افزایش داد

یکی از نزدیکان طارمی اعلام کرد که میلان مبلغ اولیه خود برای پرداخت پول رضایت‌نامه طارمی را افزایش داده است که همچنان با ۲۰ میلیون یوروی پورتو فاصله دارد.

علاقه طارمی برای انتقال به یک باشگاه بزرگ اروپایی از جمله دلایلی است که احتمال می‌رود پاسخ مثبت پورتو و شخص او را برای این انتقال به همراه داشته باشد.

میلان در حالی خواهان جذب این بازیکن شده است که طارمی یک پیشنهاد رسمی دیگر از ایتالیا و همچنین فرانسه دارد.

بین اسپورت: المپیک مارسی هم خواهان طارمی شد

وب سایت شبکه تلویزیونی «بین اسپورت» هم شب گذشته با انتشار خبری مدعی شد باشگاه المپیک مارسی فرانسه به جذب طارمی تمایل دارد.

این رسانه نوشت: «ابهام در مورد تمدید الکسیس سانچز، المپیکی‌ها را مجبور می‌کند تا از بازار مهاجمان مطلع شوند. مارسلینو، سرمربی جدید المپیک مارسی قصد دارد از ابتدای فصل سیستم ۲-۴-۴ را اجرا کند. این امر پابلو لونگوریا رئیس مارسی را وادار می‌کند تا به دنبال نیروهایی باشد که از نظر مالی و تاکتیکی برای این سیستم مناسب باشند. در این شرایط است که باشگاه به مهدی طارمی، مهاجم باشگاه پورتو علاقه مند شد. با این حال، رقابت در این پرونده بسیار قوی است. اکنون به نظر می‌رسد که المپیک مارسی دیگر نمی‌تواند برای جذب بازیکن ۳۰ ساله رقابت کند.»

دو باشگاه جلوتر از مارسی هستند

بین اسپورت در این گزارش خود اشاره می‌کند که مارسی رقبای سرسختی برای جذب طارمی دارد که یکی از این باشگاه‌ها، همان میلان ایتالیا است. دیگر باشگاهی که طارمی را زیر نظر دارد، تاتنهام انگلیس است.

این خبری است که «ساشا تاوولیری» خبرنگار حوزه نقل و انتقالات اروپا آن را منتشر کرد و مدعی شد میلان گزینه اول و اولویت اصلی طارمی است. تاتنهام هم بعد از جدایی «هری کین» به طارمی به عنوان یک بازیکن جایگزین نگاه می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmbe3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصل ماجرای طارمی – میلان چیست؟