تاریخ انتشار: 1402/03/24 21:52
کد خبر: 4430

هری در تاتنهام می‌ماند: یونایتد هم کین را نخواست!

روزنامه انگلیسی گاردین می‌گوید منچستریونایتد دیگر برای جذب هری کین تلاش نمی‌کند. امروز گزارش‌هایی درباره منصرف شدن رئال مادرید از جذب او هم منتشر شده بود.
هری در تاتنهام می‌ماند: یونایتد هم کین را نخواست!

چند ساعت بعد از انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌های اسپانیا درباره اینکه رئال مادرید دیگر قصدی برای به خدمت گرفتن هری کین ندارد، در انگلیس هم روزنامه گاردین مدعی شد دیگر باشگاه خواهان این ستاره انگلیسی، منچستریونایتد، هم از تلاش برای جذب او منصرف شده است.

گاردین می‌گوید علت اصلی تصمیم منچستریونایتد این است که باشگاه انگلیسی به این نتیجه رسیده که از نظر مالی توان پرداخت مبالغ مد نظر باشگاه تاتنهام را ندارد.

1887319

از قرارداد هری کین با تاتنهام تنها یک سال باقی مانده اما رئیس این باشگاه، دنیل لوی، تمایلی برای فروش کاپیتان تیمش در تابستان امسال ندارد. این در حالی است که لوی می‌داند در صورت ماندگار شدن هری کین او تابستان آینده می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تاتنهام را ترک کند.

 

1887320

گاردین می‌گوید منچستر بعد از مذاکراتی که با رئیس تاتنهام داشته و اطلاع از مبالغ مد نظر او به این نتیجه رسیده که توان خرید کاپیتان این تیم را نداشته و به جای او بهتر است واقع‌بیانه عمل کرده و ستاره‌های ارزان‌تری مثل راسموس هویلوند از آتالانتا را هدف بگیرد که قیمت او نزدیک به 60 میلیون یورو برآورده شده است.

با وجود گزارش‌ها درباره کنار کشیدن رئال مادرید از جذب هری کین این احتمال وجود دارد که در صورت محقق نشدن رویای رئال در جذب کیلیان امباپه این باشگاه اسپانیایی بار دیگر به هری کین علاقه‌مند شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn6v4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان رئال مادرید راهی چمپیونشیپ انگلیس شد