تاریخ انتشار: 1396/03/27 10:48
کد خبر: 203054

منصوریان پادوانی را می‌خواهد؟

علیرضا منصوریان که سعی دارد سبک بازی تیمش را شبیه بازی تیم ملی بکند، تأکید زیادی بر بازی با دو دفاع میانی فصل قبلش دارد.
منصوریان پادوانی را می‌خواهد؟

او که با آزمایش زوج‌های دو نفره متعدد در دفاع میانی، خیلی‌ها را در این پست امتحان کرده بود سرانجام به زوج رابسون و پادو رسید. رابسون - کنعانی زادگان، کنعانی‌زادگان- مگویان، مگویان- رابسون، حسینی- رابسون، پادوانی – حسینی و ترکیب‌های دونفره دیگر از جمله زوج‌هایی بودند که منصوریان در بازی‌های مختلف با به کارگیری آنها قصد داشت به نتیجه‌ای که در فکر داشت برسد.
او در نهایت با کنار هم قراردادن رابسون و پادوانی، هم دو برزیلی هم‌زبان را بغل دست هم بازی داد و هم ترکیبی از دو مدافع بلندقامت و سرزن. نفراتی که در لیگ قهرمانان آسیا تا پیش از بازی 6 بر یک برابر العین، بهترین خط دفاع میان تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دادند و استقلال با همین زوج در رقابت‌ها بازی می‌کرد. منصوریان در دیداری که روز سه‌شنبه با افتخاری داشت از او خواست همه تلاشش را به کار بگیرد تا هرطور شده زوج برزیلی‌‌اش در خط دفاع را حفظ کند. البته استقلال سعی دارد منتظری را هم جذب کند تا خیالش از بابت خط دفاعی راحت باشد. منصوریان با شکست سنگینی که تیمش مقابل العین خورد تمام تلاش خود را می‌کند تا خط دفاعی استقلال را تقویت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bv6wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمای خط دفاعی استقلال