تاریخ انتشار: 1396/03/22 12:43
کد خبر: 204306

با خروج شایان مصلح؛ دفاع چپ بعدی سپیدرود رشت چه کسی خواهد بود؟!

بدون شک یکی از دلایل اصلی صعود سپیدرود به لیگ برتر اعتماد علی نظر محمدی سرمربی این تیم به بازیکنان جوان و بومی بوده است.
با خروج شایان مصلح؛ دفاع چپ بعدی سپیدرود رشت چه کسی خواهد بود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، شایان مصلح که یکی از بازیکنان تاثیر گذار سپیدرود در دو فصل اخیر بوده در تیم سابق خود یعنی داماش گیلان حتی موفق به حضور در لیست هجده نفره هم نشده بود، اما بعد از حضور در باشگاه سپیدرود با جلب اعتماد کادرفنی توانست جایگاه خودش را در ترکیب اصلی تیم حفظ کند به طوری که بعد از صعود سپیدرود از لیگ دسته ٢ به لیگ آزادگان تیم های بزرگی خواهان وی بودند.

همچنین بعد از صعود سپیدرود به لیگ برتر و درخشش شایان مصلح تیم های زیادی مشتری این بازیکن جوان و آینده دار بودند که وی از بین دو تیم پایتخت حضور در تیم پرسپولیس را برای فصل آینده خود انتخاب کرد.

اما بی شک یکی از اصلی ترین دغدغه های این روزهای علی نظر محمدی پیدا کردن جایگیزنی مناسب برای شایان مصلح است تا نبود او کمتر در خط دفاعی تیمش احساس شود.

علی نظرمحمدی تا کنون با خرید هایش نشان داده که برای حضور در لیگ برتر باتجربه بودن بازیکن برای او در اولویت بیشتری قرار دارد تا بازی دادن به بازیکن های جوان. همچنین از خرید های امسال او میتوان برداشت کرد که وی در لیگ آزادگان توجه ویژه ای به بازیکنان تیم حریف داشته و تمام تمرکز او روی خرید بازیکنانی از لیگ برتر نیست. حال باید دید این مربی جوان چه فکری برای پر کردن جای خالی دفاع چپ موفق خودش در لیگ برتر دارد.

خبرنگار: "نورا مرغوب"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bv868

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور بازیکن مدنظر پرسپولیس و برانکو در جشن قهرمانی سرخپوشان