تاریخ انتشار: 1395/10/11 01:00
کد خبر: 239203

شایان مصلح: هنوز بازیکن سپیدرودم/ نیازی به مدیربرنامه ندارم

اخباری در رسانه ها مبنی بر جذب مدافع سپیدرود رشت توسط پرسپولیس منتشر شده بود که مصلح در این باره گفت: من خبری ندارم و اگر هم خبری باشد آقای نظرمحمدی ازآن مطلع هستند.
شایان مصلح: هنوز بازیکن سپیدرودم/ نیازی به مدیربرنامه ندارم

به گزارش فرتاک ورزشی، او درباره صحبت سرمربی تیم در خصوص اینکه هر کس تصمیم به جذب مصلح دارد باید هزینه رضایتنامه اش را پرداخت کند می گوید: تا آخر فصل دیگر با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم و صلاح من را باشگاه و سرمربی تیم می دانند، در حال حاضر باشگاه همه کارهای مربوط به بازیکنان را برعهده آقای نظرمحمدی گذاشته اند و اگر صلاح به رفتن یا نرفتنم باشد ایشان باید تصمیم نهایی را بگیرند.

وی درخصوص شایعات مدیربرنامه داشتن و انجام کارهایش برای نقل و انتقالات اینطور گفت: تمام کارهایم مربوط به نقل و انتقالات به آقای نظرمحمدی سپرده ام ایشان مثل برادر بزرگترم هستند و هر تصمیمی ایشان بگیرند به تصمیم شان احترام می گذارم و قطعا خیر و صلاحم را می خواهد و ایشان علاوه بر سرمربی بزرگ بنده هستند و نیازی به مدیربرنامه ندیده ام.

مصلح درباره شباهتش چه از نظر فوتبالی و چه چهره به محمد انصاری گفت: از زمان اعلام دریافت پیشنهاد پرسپولیسم خیلی ها این صحبت را بیان کرده اند، زمانی که من و محمد انصاری در پایه های استقلال حضور داشتیم هرکس ما را می دید درباره شباهت مان از ما سوال می کرد. محمد جز دوستان خوبم است و به نوعی برادر بزرگتر و الگوی اخلاقی من بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489a5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین کعبی: مصلح زیر نظر برانکو ملی پوش می شود