تاریخ انتشار: 1396/09/24 00:34
کد خبر: 169306

تحقق رویاها برای مربی که میل پرواز دارد/ دیداربا پرسپولیس و انگیزه های فراوان ربیعی

فردا جمعه 24 آذرماه دیدار تیم های پرسپولیس و بادران تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که می تواند یک روز بیادماندنی برای ربیعی و شاگردانش باشد.
تحقق رویاها برای مربی که میل پرواز دارد/ دیداربا پرسپولیس و انگیزه های فراوان ربیعی

دیدار مهم تیم های بادران تهران و پرسپولیس در حالی فردا عصر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، که مربیان هر دو تیم در اندازه های خود شوق پرواز دارند و این میل به پیشرفت می تواند بازی فردا را زیباتر نماید.

برانکو با وجود این که سالها از دوران مربیگری او می گذرد و با این که با تیم های بسیاری به افتخارات ریز و درشت دست یافته است، اما در هر بازی آن چنان با اشتیاق به طرح و برنامه و میل پیشرفت در بین بازیکنانش اهمیت می دهد که گویی تازه وارد این عرصه شده و می خواهد زودتر به مقصد برسد و این می تواند یک نکته برای دیگر مربیانی باشد که هنوز به اول راه نرسیده بر این باور هستند که به آخر خط رسیده و دیگر جایی برای پیشرفت ندارند.

اما در آن سوی میدان نیز کسی قرار دارد که درسن جوانی مسیرهای ترقی در امر مربیگری را به خوبی طی نموده و در آستانه یک تحول بزرگ در امر مربیگری اش می باشد و شاید فردا این تحقق خیلی زودتر از آن چه که فکرش را هم می کرد به او لبخند بزند و فردا شب  سوار بر کلاسکه خوشبختی بر روی ابرها در حال پرواز باشد.

محمدربیعی، مربی جوانی است که مثل همه مربیان دارای نقاط ضعف و قدرت خاص خود می باشد و شاید یکی از مهمترین نکات مثبت این مربی را جا طلب بودن و میل به پرواز داشتن دانست که شب و روز در تلاش بوده تا بتواند به آن جایگاهی که مد نظرش می باشد دست یابد.

او از قدرت آنالیز بالایی برخوردار بوده و اهل مطالعه و برنامه ریزی می باشد و دوست دارد برای هر زمان از بازی برنامه خود را به حریف دیکته نماید، البته خالی از لطف نیست که دارای نقطه ضعف هایی هم می باشد که در بستر زمان باید در جهت رفع آنها اقدام نماید اما بدون شک او یکی از مربیان خوب فوتبال لیگ دسته اول می باشد و منتظر فرصتی است تا خود را بهتر از قبل معرفی نموده و در سطح اول فوتبال کشور مربیگری نماید که شاید فردا این موقعیت برای او فراهم گردد.

جان کلام این که فردا روز سرنوشت سازی برای ربیعی و شاگردانش خواهد بود و تحقق رویاهای این مربی در همین نزدیکی ها شاید باشد، اگرچه در صورت شکست برابر پرسپولیس که دور از انتظار هم نمی باشد، نمی توان خرده ای بر این مربی و شاگردانش گرفت و کم تر از 24 ساعت دیگر باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این تحول در امر مربیگری ربیعی اتفاق خواهد افتاد یا اینکه باید منتظر بماند و در یک فرصت بهتر بدنبال تحقق آرزوهای خود باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwmd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیلی برای نباختن پرسپولیس وجود ندارد!