تاریخ انتشار: 1396/09/14 19:22
کد خبر: 170730

ترکیب احتمالی شاگردان برانکو مقابل سپیدرود

پرسپولیس برای سومین بازی متوالی با یک ترکیب اولیه مشابه در لیگ بازی را شروع می کند و برانکو قصد ندارد مقابل سپیدرود دست به تیم برنده بزند.
ترکیب احتمالی شاگردان برانکو مقابل سپیدرود

آمادگی بشار رسن و افت محسن مسلمان باعث شده بود در اواسط نیم فصل اول ترکیب پرسپولیس قدری تغییر کرده و از شکل معمول همیشگی خارج شود.

با این حال برگزاری بازی های ملی در روزهای فیفا و حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق همراه با مصدومیت او دو عاملی بود که او را به طور کامل از ترکیب پرسپولیس دور کرد و حالا در لیست ۱۸ نفره سرخپوشان هم جایی ندارد.

برانکو فعلا با زوج ربیع خواه و کامیابی نیا نتیجه گرفته و با وجود آماده شدن احمدزاده قصد ندارد از سیستم چهار چهار دو خطی دل بکند و فرشاد را برای تعویض گزینه مناسب تری می داند.

جایگاه محسن مسلمان و وحید امیری هم در خط هافبک با بازی های خوب اخیرشات تثبیت شده و در خط دفاع و حمله هم با توجه به گزینه های محدود موجود سورپرایزی وجود ندارد.

با این شرایط پرسپولیس برای سومین بازی متوالی پس از پارس جنوبی و ذوب آهن بازی را با یک ترکیب تکراری آغاز می کند. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدرود به این ترتیب است: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwpq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سپیدرود: راه گلزنی به پرسپولیس را خوب بلدم