تاریخ انتشار: 1396/09/29 15:34
کد خبر: 168478

راموس: محکوم به پیروزی در ال کلاسیکو هستیم

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید به خوبی از عواقب شکست احتمالی برابر بارسلونا در ال کلاسیکوی هفته آینده آگاه است و به همین دلیل معتقد است که تیمش بیش از هر زمان دیگری نیاز به پیروزی مقابل رقیب دیرینه دارد.
راموس: محکوم به پیروزی در ال کلاسیکو هستیم

 تیم های رئال مادرید و بارسلونا در حالی روز یکشنبه هفته آینده و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چارچوب هفته هفدهم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در حال حاضر و با توجه به یک بازی کمتر رئال مادرید به دلیل حضور در جام باشگاه های جهان، فاصله ای ۱۱ امیتازی بین دو تیم ایجاد شده است و در صورت شکست بازیکنان زیدان، ادامه رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخت خواهد بود.

تمام این شرایط باعث شده است که ال کلاسیکوی هفته آینده بیش از پیش حساس شود و به زعم سرخیو راموس، تیمش محکوم به پیروزی در آن بازی باشد. به نقل از Fourfourtwo، راموس در مصاحبه ای درباره حساسیت بازی هفته آینده گفت:

    بازی بزرگی خواهد بود. تفسیر ال کلاسیکو در کلام نمی گنجد. یک بازی کاملا متفاوت و مهم ترین بازی در تمام دنیا. ما با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم محکوم به پیروزی هستیم، بیش از هر زمان دیگری. برای باقی ماندن در کورس قهرمانی لالیگا باید در این بازی برنده باشیم.

راموس در ادامه به تشریح وضعیت تیمش پرداخت و ادامه داد:

    پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان با فرم و روحیه خوبی قدم به این بازی خواهیم گذاشت. چنین دستاورد هایی همواره از نظر روحی روانی تاثیر مثبتی روی تیم می گذارند. برای بازی بی تاب هستیم و در این هفته به سختی تلاش و تمرین کرده ایم. امیدواریم که سه امتیاز را کسب کنیم و به تیم های بالای سرمان در جدول نزدیک بمانیم.

دو تیم در حالی پا به عرصه ال کلاسیکو خواهند گذاشت که در آخرین تقابل دو تیم در سوپر جام اسپانیا رئال مادرید پیروز مطلق میدان بود و شاگردان ارنستو والورده انگیزه های فراوانی برای گرفتن انتقال آن دو بازی دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwxad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع راموس نیست!