تاریخ انتشار: 1396/08/08 14:33
کد خبر: 175906

یحیی گل محمدی: شک نکنید رفع محرومیت می‌شویم/ برای سرباز شدن بیرانوند صحبتی نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، حریف سه‌شنبه تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست.
یحیی گل محمدی: شک نکنید رفع محرومیت می‌شویم/ برای سرباز شدن بیرانوند صحبتی نکرده ایم

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در ابتدا روز مربی را تبریک می‌گویم. بازی حساسی را در پیش داریم که برای هر دو تیم بازی سختی است. می‌دانیم که ذوب‌آهن پر مهره است و کادر فنی خوبی دارد و می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. با توجه به کمبودهایی که داریم و به خصوص مشکلاتی که به خاطر مصدومیت بازیکنان ایجاد شده تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او افزود: چیزی که باعث دلگرمی ما می‌شود حضور پرشور تماشاگران است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم. چمن ورزشگاه یادگار امام، چمن خوبی نیست و بازی کردن روی آن سخت است. انجام بازی روی این زمین، بازی را برای ما سخت می‌کند. انتظار داشتیم وضعیت چمن بهتر از این باشد اما بی‌توجهی زیادی به چمن ورزشگاه می‌شود. متوجه شدیم که یک تیم لیگ یکی روی آن تمرین می‌کند و ما فردا باید روی آن بازی کنیم. چمن ورزشگاه یادگار امام کشش این تعداد بازی را ندارد. چند وقت بعد باید بازی‌های آسیایی در آن برگزار شود. چمن ورزشگاه اختصاصی خودمان از یادگار امام بهتر است اما با توجه به این که فشار زیادی به چمنش آمد آن هم دچار مشکل شد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: تشکر ویژه از مسئولان سپاه عاشورا دارم که چمن خودشان را در اختیار ما قرار دادند. اگر همکاری آن‌ها نبود نمی‌دانستم باید تیمم را کجا تمرین دهم. ما مشکلات زیادی در خصوص بازیکن و وضعیت چمن داریم ولی تنها چیزی که به ما دلگرمی می‌دهد حضور تماشاگران است. تمام عوامل باشگاه با تمام توان کار می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم تراکتورسازی زمین بخورد و سعی می‌کنیم این تیم را سرپا نگه داریم اما مسئولان باید به این مشکلات اهمیت دهند و به ما کمک کنند. ما مشکلات زیادی در خصوص بدهی بازیکنان داشتیم. حدود ۷، ۸ میلیارد تومان بدهی بازیکنان خارجی و داخلی را از طریق باشگاه پرداخت کردند که تشکر ویژه‌ای از سردار آجرلو دارم. اگر او نبود معلوم نبود چه بلایی سر باشگاه می‌آمد. در این وضعیت اقتصادی، فقط آجرلو می‌توانست این کار را انجام دهد.

گل‌محمدی درباره فعالیت تراکتورسازی در پنجره نقل و انتقالات گفت: ۱۰۰ درصد رفع محرومیت می‌شویم و شک نداشته باشید که پنجره نقل و انتقالات در نیم فصل برای ما باز خواهد شد و شکی در این خصوص نیست.

او در خصوص حضور قلعه نویی روی نیمکت ذوب‌آهن که قبلا در تراکتورسازی بود و خودش روی نیمکت ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی استاد جنگ روانی است. خود بازی استرس زیادی دارد و مایل نیستم درباره این مسائل با بازیکنانم صحبت کنم. طبیعتا وقتی رو در روی تیم قبلی‌ات قرار می‌گیری باید با انرژی بیشتری ظاهر شوی. قلعه‌نویی زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشیده است. از تمام هواداران می‌خواهم شان و شخصیت مربی‌ای که برای این تیم زحمت کشیده را حفظ کنند و او را تشویق کنند. دوست دارم بازی فنی را شاهد باشیم و تماشاگرانی که وقت خودشان را برای دیدن این بازی می‌گذارند از آن راضی باشند. امیدوارم در پایان تماشاگران ما از نتیجه راضی باشند. مشکلات چمن اجازه ارائه بازی زیبا را به ما نخواهد داد اما سعی می‌کنیم بازی روانی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: مصدومان ما نمی‌توانند ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشند. این مصدومیت‌ها کار ما را سخت خواهد کرد. فردا مهدی کیانی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

گل‌محمدی درباره محرومیت کیانی و جدایی شریفی تصریح کرد: پیگیری‌های زیادی برای کیانی کردیم و نامه‌ای برای بخشش او به کمیته اخلاق ارسال کردیم. نامه‌ای به باشگاه سپاهان درباره شریفی زدیم ولی باشگاه سپاهان اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد و قطعا او در نیم فصل دوم در تیم ما حاضر نخواهد بود.

او افزود: بازیکنان ما خوب تمرین می‌کنند و کادر فنی زحمت زیادی برای آماده کردن آنها می‌کشیدند. ما در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی به گل رسیدیم و این نشان دهنده آمادگی بدنی بالای بازیکنان ما است. البته نکته نگران کننده این است که ما چند روز پیش ۱۲۰ دقیقه مقابل فجر سپاسی قرار گرفتیم و بازیکنانمان خسته هستند. بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند و تماشاگران بابت این موضوع خیالشان راحت باشد. امیدوارم بازیکنان همین طور ادامه دهند و از شرایط سخت کنونی عبور کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت آب و هوایی تبریز هم گفت: وضعیت بد چمن تاثیر بیشتری نسبت به وضعیت بد آب‌ و هوایی دارد.

گل‌محمدی در پایان گفت: تاکنون صحبتی درباره جذب بیرانوند یا بازیکن دیگری به صورت سرباز نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwzq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به فکر اوقات بیکاری‌ ات باش ژنرال قلعه نویی!