تاریخ انتشار: 1401/05/24 20:34
کد خبر: 17878

مراسم عزاداری باشگاه اکادمی استقلال ۹۰ در استادیوم آزادی/ کار فرهنگی برای بازیکنان جوان

شب گذشته آکادمی استقلال ۹۰ میزبان عزاداران حسینی بود که عده ای از پیشکسوتان، مسوولان حراست و پرسنل ورزشگاه آزادی نیز در آن حضور داشتند.
مراسم عزاداری باشگاه اکادمی استقلال ۹۰ در استادیوم آزادی/ کار فرهنگی برای بازیکنان جوان

مراسم عزاداری شب هفتم شهادت امام حسین  ( ع) در آکادمی باشگاه استقلال ۹۰ ( ورزش شماره سه آزادی) برگزار شده که به جز کادرفنی، بازیکنان بهمراه خانواده، مسوولان آکادمی باشگاه، جمعی از پیشکسوتان استقلال، مسوولان نظامی، مسوولان حراست و پرسنل استادیوم آزادی نیز در آن حضور داشتند.

 این مراسم با مدیریت ایوب اصغرخانی رئیس آکادمی باشگاه استقلال ۹۰ و با مداحی جواد حقیقت برگزار شد تا کادر فنی تیم های پایه استقلال ۹۰ نشان دهند به جز بازیکن سازی در کار فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند. مراسمی که برای اولین بار یک آکادمی آن را در زمین فوتبال برگزار کرد که این کار فرهنگی می تواند بازیکنان جوان را به آقا ابا عبدلله الحسین و دیگر ائمه نزدیک تر کند.

در این راستا ایوب اصغرخانی به‌ فرتاک ورزشی گفت: این مراسم در شب هفتم شهادت آقا ابا عبدلله الحسین برگزار شد که جا دارد از مدیریت، پرسنل و همچنین از حراست مجوعه ورزشگاه آزادی بی نهایت تشکر کنم که کمال همکاری را با ما انجام دادند تا این مراسم‌ عزاداری در بهترین شکل ممکن برگزار شود.

WhatsApp Image 2022-08-15 at 6.22.49 PM

WhatsApp Image 2022-08-15 at 6.22.48 PM

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byn7d

آخرین اخبار