تاریخ انتشار: 1395/10/21 02:04
کد خبر: 236906

احتمال خیانت در پرسپولیس چقدر است؟/ دار و دسته حلال خورها!

بعد از دیپورت 7ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی امارات، خیلی‌ها نگران شدند که شاید این بازیکنان در ادامه مسابقات لیگ عمدا یا سهوا علیه برانکو کم‌کاری کنند و بخواهند با این فرمول، مربی کروات را زمین بزنند. بدون تعارف، این شائبه به شدت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح است و باخت روز شنبه به تیم پاراگ هم حسابی به آن دامن زد. در این بازی تدارکاتی برانکو هر هفت ملی‌پوش خودش را در نیمه نخست در ترکیب اصلی قرار داد، اما در کمال تعجب تیمش بازی را در وقت اول با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد. همین مساله در کنار افشاگری‌های اخیر در مورد کم‌کاری سه ملی‌پوش استقلال در فصول گذشته،  باعث شد برخی حرف و حدیث‌ها در مورد کارشکنی ملی‌پوشان سرخ شروع شود، اما کافی است به وضعیت تک‌تک این بازیکنان نگاهی دوباره بیندازیم تا به راحتی پی ببریم احتمال کم‌کاری آنها در پرسپولیس نزدیک به صفر است.

 

بیرانوند

با هزار شور و شوق به پرسپولیس آمده و آنقدر تحت تاثیر فضای باشگاه قرار گرفته که داوطلبانه پیشنهاد تمدید 5ساله قراردادش را داده است. او در حال حاضر فاصله قابل توجهی با دیگر گلرهای ایرانی دارد و می‌داند کادرفنی تیم ملی نمی‌تواند به راحتی و بدون دلیل از کنار اسمش عبور کند. در پرسپولیس اما بیرانوند یک رقیب قابل اعتنا مثل رادوشوویچ دارد که اگر دیر بجنبد، می‌تواند جای او را بگیرد.

 

جلال حسینی

امسال کوه انگیزه است و برای گرفتن جام در پرسپولیس به آب و آتش می‌زند. اطرافیان جلال، انگیزه امسال او را بی‌سابقه توصیف می‌کنند. وضع چنان است که حتی در جریان مسابقه دوستانه با پارس جنوبی، شاهد درگیری عجیب حسینی با بازیکن حریف و نیز مهدی تارتار بودیم که تعجب همه را به دنبال آورد. وقتی در مورد شایعه کم‌کاری ملی‌پوشان پرسپولیس فکر می‌کنید، فقط یک لحظه چهره حسینی را به یاد بیاورید؛ همین!

 

رامین رضاییان

با گذشت نیم‌فصل از لیگ شانزدهم، هنوز در پرسپولیس جایگاه ثابتی ندارد و از کمترین فرصت‌ها برای بازگشت به موقعیت فصل قبل استفاده می‌کند. در صورت جذب شایان مصلح و سروش رفیعی، در نیم‌فصل دوم کار برای رامین سخت‌تر هم خواهد شد. بنابراین او اول باید کلاهش را سفت بچسبد تا باد نبرد!

 

محمد انصاری

در مورد «حاجی انصاری» چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما چقدر احتمال دارد او هوس ورود به جنگ برانکو و کی‌روش به سرش بزند و برای پرسپولیس کم بگذارد؟

 

کمال کامیابی‌نیا

در دو سال گذشته آنقدر آرام و بی‌حاشیه بوده که نشود از این وصله‌ها به او چسباند. به اضافه اینکه کمال جزو معدود پرسپولیسی‌های تیم ملی است که فعلا در ترکیب اصلی کی‌روش جایی ندارد.

 

مهدی طارمی

شرایطش کم‌وبیش شبیه رامین رضاییان است. طارمی حتی قبل از تردیدهای اخیر هم به شدت زیر ذره‌بن هواداران بوده و خودش بهتر از هر کسی می‌داند که ثانیه به ثانیه حضورش در زمین رصد می‌شود.

 

وحید امیری

کارگر بی‌ادعا و زحمتکش پرسپولیس است. فقط به یاد بیاورید وقتی در دقیقه93 بازی با پدیده آن گل حیاتی و سه امتیازی را زد، در مصاحبه‌هایش گفت هنوز وحید امیری مورد انتظار هواداران نشده و هر لحطه بیشتر تلاش می‌کند که نانش «حلال» شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzbne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟

کامیابی نیا و دوهفته ناکامی و گل خوردن پرسپولیس!
ذوب آهن ضعف های خط دفاع و میانی سرخپوشان را نمایان کرد؛