تاریخ انتشار: 1395/10/11 19:11
کد خبر: 239054

آغاز مذاکرات بارسلونا و اینیستا برای تمدید قرارداد

باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را با کاپیتان این تیم برای تمدید قراردادش آغاز کرد.
 آغاز مذاکرات بارسلونا و اینیستا برای تمدید قرارداد

آندرس اینیستا اعلام کرد که مذاکراتش با باشگاه بارسلونا را برای تمدید قرارداد آغاز کرده است. کاپیتان 32 ساله آبی‌و‌اناری‌ها که قرارداد فعلی‌اش با بارسا تا ماه ژوئن سال 2018 اعتبار دارد و تمام دوران بازیگری‌اش را در نوکمپ سپری کرده است، به نشریه اسپورت گفت: ما با یکدیگر صحبت کرده‌ایم اما هنوز از قرارداد من یک سال و نیم دیگر باقی مانده است. برای اینکه همه چیز آرام بماند، منطقی‌ترین کار این است که تکلیف این قرارداد هرچه زودتر مشخص شود.

اینیستا افزود: من هرگز برای تمدید قراردادم مشکلی نداشته‌ام و همه چیز بین من و باشگاه شفاف بوده است. ما به شیوه‌ای متمایز به چنین مسائلی می‌پردازیم اما با توجه به اتفاقاتی که در زمین بازی برای تیم رخ می‌دهد، من به آینده خوشبین هستم. من یک میلیون بار گفته‌ام که دوست دارم در بارسلونا بمانم اما کنترل امور در دست باشگاه است نه من. من رئیس باشگاه نیستم. همین قدر می‌دانم که اگر عملکرد و اوضاعم خوب باشد، هیچ مشکلی برای تمدید قراردادم وجود نخواهد داشت اما این موضوع چیزی است که من از طرف خودم نمی‌توانم درباره‌اش تصمیم‌گیری کنم.

کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها در پایان گفت: من می‌دانم که باشگاه هم چنین موضعی دارد و امیدوارم خبر بعدی که درباره‌ام منتشر می‌شود این باشد که برای تمدید قراردادم با باشگاه به توافق رسیده‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzn7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آینده نامعلوم اینیستا در بارسلونا، یوونتوس مقصد بعدی خواهد بود؟