تاریخ انتشار: 1401/12/08 19:26
سینا اسدبیگی هم پنالتی داد، هم گل زد؛
کد خبر: 10030

پرسپولیس 2- 0نفت مسجدسلیمان / نیمه اول با برتری سرخ پوشان به پایان رسید. ۰

سینا اسدبیگی و مهدی ترابی با گل هایی که به نفت مسجدسلیمان زدند پرسپولیس را 2بر0 در نیمه اول به برتری رساندند
 پرسپولیس 2- 0نفت مسجدسلیمان / نیمه اول با برتری سرخ پوشان به پایان رسید. ۰

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

گل اول سرخپوشان در این نیمه را سینا اسدبیگی در دقیقه 22 به ثمر رساند و با گل دقیقه 5+45 مهدی ترابی اختلاف دو تیم به دو گل رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، عقیل کعبی، سید محمد خرم‌الحسینی (29 - حسین شنانی)، پیمان رنجبری، سید پیمان میری (40 - رضا دهقانی)، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر، محمود صالحی، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه 11: اشتباه وحشتناک بازیکنان پرسپولیس و سینا اسدبیگی در یک‌سوم دفاعی سرخپوشان باعث شد تا توپ به اسماعیل بابایی برسد و در ادامه داور خطای اسدبیگی روی این بازیکن و ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها را اعلام کرد.

دقیقه 12: ضربه پنالتی پیمان میری را علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب مهار کرد.

دقیقه 13: ضربه کرنر نفتی‌ها به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 22: واکنش کرمانشاهی روی ضربه سر عیسی‌آل‌کثیر مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها نشد و توپ برگشتی در این صحنه را سینا اسدبیگی با یک شوت سرکش به تور دروازه نفتی‌ها رساند تا شاگردان گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی زیبای عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه نفتی‌ها برخورد کرد.

دقیقه 1+45: جهانبخش ذبیحی از نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 5+45: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن نفت را از پیش رو برداشت و با نفوذ به محوطه جریمه، با یک ضربه بغل پای فنی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzqd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی : بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم / از نفت امیدیه شناخت کامل داریم