تاریخ انتشار: 1398/11/12 20:22
کد خبر: 72507

انتقاد تند مهدی رحمتی از داور جنجالی

مهدی رحمتی برخلاف همیشه در میکسدزون خبری ورزشگاه امام رضا ایستاد تا در مورد دغدغه اش با خبرنگاران صحبت کند و دیدگاهش را به ممبینی رئیس کمیته داوران انتقال دهد.
انتقاد تند مهدی رحمتی از داور جنجالی

مهدی رحمتی پس از پیروزی مقابل ماشین سازی وقتی با تبریک خبرنگاران بابت صعود به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همینطور کسب اولین سه امتیاز با سرآسیایی همراه شد، اینگونه حرف هایش را در میکسدزون خبری ورزشگاه امام رضا مشهد با تمرکز بر عملکرد داور مسابقه آغاز کرد: من نمی خواهم در رابطه با این بازی صحبت کنم ولی نکته ای را می خواهم بگویم که حرف دل خیلی از شماها و مردم است.

او سپس با اشاره به اشتباهات زاهدی فر داور مسابقه در دیدار شهرخودرو و ماشین سازی و همینطور سابقه قضاوت های اشتباه این داور، حرف هایش را از سر گرفت و گفت: من ادبیاتم با بقیه فرق دارد. نه قصد اتهام زدن ندارم، نه چیز دیگری. شما امروز قضاوت بازی را دیدید. من کاری به اشتباهات گذشته داور مسابقه نداریم. فقط اینجا از آقای ممبینی خواهش می کنم، که فیلم بازی را دوباره ببیند و در رابطه با کارت های بی موردی که به بازیکنان ما و خود من داده شده، خودشان نظر بدهند و صحبت کنند.

رحمتی سپس با مخاطب قراردادن زاهدی فر داور مسابقه اضافه کرد: خدمت آقای زاهدی فر عرض کنم که خب پیشینه ما بازیکنان بالاخره مشخص است. تجربه اش را داریم و دیده ایم؛ چه داخل از ایران و چه بیرون. این سبک از داوری را من تا حالا ندیده بودم.

سنگربان شهرخودرو سپس حرف هایش را با مطرح کردن یک درخواست از ممبینی رئیس کمیته داوران خاتمه داد: از آقای ممبینی خواهش می کنم که ذهنیتی برای ما به وجود نیاورند که قبل از بازی ما استرس بگیریم که فلان داور، بازی ما را سوت می زند و چه بلایی قرار است سر ما بیاورد. مردم در حال حاضر از فوتبال لذت می برند و از آقای ممبینی خواهش می کنم که در چینش داوران بیشتر دقت کنند و این دلخوشی را از مردم نگیرند.

گفتنی است مهم ترین مسابقه ای که در فصل جاری رقابت های لیگ برتر، قضاوتش برعهده زاهدی فر بوده و جنجالی شده، دیدار رفت دو تیم سپاهان و استقلال بود که این داور چندی پیش به اشتباهاش در پنالتی نگرفتن خطای هند کی روش اعتراف کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d66kj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: به جای تغییر ساعت بازی، یک توپ رنگی به ما بدهند
حاج‌محمدی خودش دوست داشت به سمت نیمکت استقلال برود