تاریخ انتشار: 1395/11/21 00:39
کد خبر: 230431

قلعه نویی و شروع بهانه گیری؟

قلعه نویی و شروع بهانه گیری؟

امیر قلعه‌نویی بلافاصله بعد از قبول شکست سنگین برابر پرسپولیس تصمیم گرفت در مصاحبه تلویزیونی‌اش بهانه‌جویی را کنار بگذارد و فقط به تیم حریف تبریک بگوید. او اما احتمالا بعدتر در خلوت خودش فکر کرده و دیده همین‌طور خشک و خالی هم نمی‌شود با قضیه برخورد کرد و خلاصه باید چهارتا  حرف متفاوت هم بر زبان آورد. این‌گونه بود که 24ساعت بعد از بازی، بیانیه‌ای به اسم او روی خروجی یکی از سایت‌های خبری رفت؛ بیانیه‌ای که البته قلم و ادبیاتش نشان می‌داد احتمالا یک نفر دیگر آن را برای امیرخان نوشته است. در این بیانیه ما با همان قلعه‌نویی همیشگی مواجه شدیم؛ همان که معمولا عادت ندارد  راحت قصوری را گردن بگیرد و این طرف و آن طرف دنبال مقصر واقعی می‌گردد!
قلعه‌نویی در این بیانیه مدعی شده در بازی با پرسپولیس 11بازیکن خودش را در اختیار نداشته و سه نفر دیگر هم با ناآمادگی به میدان رفته‌اند. اولا که مسئولیت بازی دادن به نفرات ناآماده متوجه کادرفنی است و هیچ‌کجای دنیا بازیکنی را که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده به میدان نمی‌فرستند. ندانستن این نکته به خصوص برای امیرخان بد است که دوره‌های مربیگری مشهور را در لورکوزان هم پشت سر گذاشته است! از اینکه بگذریم می‌‎رسیم به 11بازیکن غایب تراکتور؛ تا جایی که ما می‌دانیم سه بازیکن این تیم یعنی شفیعی، کیانی و شریفی (که به ندرت هم فیکس بوده) از این مسابقه محروم بوده‌اند و البته نوراللهی و عالیشاه و بیگ‌زاده را هم فدراسیون محروم کرده؛اینکه کلا می‌شود شش نفر. حتی به فرض محال اگر شجاد شهباززاده را هم بازیکن تراکتور بدانیم و اسمش را به لیست محرومان این تیم اضافه کنیم، باز تعداد غایبان به 7نفر می‌رسد که هنوز با 11نفر مورد ادعای امیر فاصله زیادی دارد. البته امیرخان همان‌طور که تعداد غایبان تیم خودش را زیاد می‌کند، در بند طعنه‌آمیز بیانیه‌اش غایبان پرسپولیس در بازی معروف با قشقایی را هم کمتر از حد واقعی جلوه می‌دهد و می‌گوید سرخپوشان آن بازی را بدون چهار بازیکن اصلی باخته‌اند. این در حالی است که پرسپولیس برای آن بازی حداقل 7غایب داشت. علاوه بر 6ملی‌پوش این تیم یعنی (بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری)، یانسکی هم به دلیل مصدومیت آن مسابقه را از دست داد. چطور می‌شود که یک نفر خیلی تصادفی غایبان تیم خودش را زیاد کند و غایبان تیم حریف را کمتر جلوه بدهد؟
از همه اینها که بگذریم، اول فصل تراکتوری‌ها آن‌قدر خوب یار گرفتند که قلعه‌نویی در یک مصاحبه تاریخی گفت: «امسال دیگر هیچ بهانه‌ای ندارم.» خب الان چه شده است؟ بازیکنان خریداری شده در نیم‌فصل اجازه بازی ندارند و شما مجبورید با همان مهره‌های اول لیگ که کافی می‌دانستید به مسابقات ادامه بدهید. بله؛ سروش رفیعی از دست رفته و به‌جای او چهار بازیکن گرفتید که طبق اعلام فیفا نتوانستید از آنها استفاده کنید، اما واقعا غیبت همین یک بازیکن برای ول کردن رقابت و مرثیه‌سرایی کافی است؟ گویا شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که امسال هم «بهانه»   وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d88xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی با تراکتور و قلعه نویی مشکل داشت؟