تاریخ انتشار: 1395/11/27 14:03
کد خبر: 229031

نویر: گورادیولا هنوز با من تماسی نگرفته!

شایعاتی مبنی بر تلاش منچستر سیتی برای جذب مانوئل نویر در رسانه ها مطرح شده اما دروازه بان مونیخ آن ها را تکذیب می کند.
نویر: گورادیولا هنوز با من تماسی نگرفته!

به گزارش فرتاک ورزشی، مانوئل نویر می گوید هیچ ارتباطی از سوی باشگاه منچستر سیتی با او برقرار نشده است اما از علاقه این باشگاه لیگ برتری به خودش خوشحال است. با توجه به عملکرد ضعیف کلودیو براوو، پپ گواردیولا می خواهد در تابستان دروازه بان جدیدی برای تیمش به خدمت بگیرد و یکی از گزینه ها این سرمربی مانوئل نویر دروازه بان اول تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است.

نویر در حاشیه کنفراس خبری قبل از دیدار مقابل آرسنال درباره این اخبار گفت: هیچ ارتباطی با من برقرار نشده است و همانگونه که شما می دانید من از حضور در بایرن مونیخ راضی و خشنود هستم و من به تازگی قراردادم را تمدید کرده ام. من از این صحبت ها و علاقه منچستر سیتی خوشحالم. پپ هنوز شماره تلفن من را دارد اما او به من زنگ نزده، پس شرایط عادی است.

نویر همچنین درباره دروازه بان های آرسنال گفت: آن ها دو دروازه بان خوب در اختیار دارند و هر دو عالی کار کرده اند. هر دو دروازه بان شایسته حضور در باشگاه آرسنال هستند و فکر می کنم ونگر می خواهد به هر دو دروازه بان به صورت منصفانه بازی دهد. چک اسمی شناخته شده تر است اما اوسپینا هم بسیار خوب کار کرده است. در هر صورت هر کدام از این دو دروازه بان مقابل ما درون دروازه قرار گیرد یکی از بهترین ها خواهد بود.

تیم های بایرن مونیخ و آرسنال روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8lop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر ترکیب استقلال