تاریخ انتشار: 1402/05/15 18:34
کد خبر: 1479

پیروزی ملی‌پوشان ایران مقابل امارات

شاگردان علی نادری دومین پیروزی متوالی خود را مقابل امارات به دست آوردند.
پیروزی ملی‌پوشان ایران مقابل امارات

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که یکی از حاضرین در مسابقات کشور‌های مستقل مشترک المنافع در کشور بلاروس است، از ساعت ۱۶ عصر امروز، یکشنبه، در دومین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی امارات رفت.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که روز گذشته در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل تیم ملی آذربایجان شدند، امروز هم در یک رقابت نزدیک توانستند از سد تیم مدعی امارات عبور کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که بنا بر نظر علی نادری با ترکیبی کاملا جوان و حضور ۸ بازیکن جدید در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده، در شروع مسابقه امروز مقابل امارات دروازه خود را بازشده دید، اما در دقیقه ۹ رضا دیری کار را به تساوی کشید و وقت اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

1835958

در دقیقه ۳ وقت دوم مهدی شیرمحمدی گل دوم ساحلی بازان ایران را به ثمر رساند که یک دقیقه بعد امارات گل تساوی را به ثمر رساند و تایم دوم نیز با نتیجه دو بر دو پایان پیدا کرد.

اما در وقت سوم  سبحان فاله توانست در دقیقه ۶ دروازه تیم ملی امارات را باز کند و با همین گل، تیم فوتبال ساحلی ایران به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل حریف خود برسد و دومین بردش را به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9lm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ساحلی و تیم بانوان فردا بدرقه می شوند