تاریخ انتشار: 1395/06/29 14:39
کد خبر: 260579

عاقبت از دست دادن موقعیت در دربی/تبعید طارمی به نیمکت

مهدی طارمی در دربی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بود. این را کارشناس‌ها پس از مسابقه گفتند. خود برانکو هم با حرف‌هایی که ۲۴ ساعت پس از دربی به زبان آورد، نشان داد کاملا از عملکرد این بازیکن ناراضی است
عاقبت از دست دادن موقعیت در دربی/تبعید طارمی به نیمکت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،مهدی طارمی در دربی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بود. این را کارشناس‌ها پس از مسابقه گفتند. خود برانکو هم با حرف‌هایی که ۲۴ ساعت پس از دربی به زبان آورد، نشان داد کاملا از عملکرد این بازیکن ناراضی است. سرمربی پرسپولیس که با نارضایتی درباره عملکرد تیم در دربی حرف می‌زد، آنجا که صحبت از مهدی طارمی شد، گفت این بازیکن آماده نیست و علت نا‌آماده بودنش هم حضور در اردوی تیم ملی بوده است. برانکو حتی به موقعیت‌هایی که از این بازیکن هدر داده اشاره کرد و گفت در بازی گسترش تبریز هم دو موقعیت از دست داد. کاشانی عضو هیات‌مدیره باشگاه هم گفت طارمی باید سطح خود را بالاتر ببرد. به این ترتیب موج انتقادها از این بازیکن بالا گرفت. حتی شایعاتی درباره شب زنده‌داری‌های طارمی مطرح شد که علی پروین، چهره محبوب قرمزها نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت: «مهدی اهل این چیزها نیست.»

طارمی امسال به هیچ وجه نتوانسته در حد و اندازه‌های فصل قبل باشد. او در جریان بازی تیم ملی و قطر هم عملکرد ضعیفی داشت و تعویض شد. کی‌روش هم از عملکرد این بازیکن راضی نبود و در بازی با چین تصمیم گرفت طارمی را یک دقیقه هم بازی ندهد. در این شرایط او به پرسپولیس بازگشت و قبل از دربی همه توقع داشتند خوش بدرخشد. مهدی اما یک موقعیت صددرصد گلزنی را هدر داد و در موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای که گیرش آمد، بسیار بد عمل کرد.

شنیده می‌شود برانکو در آستانه بازی سپاهان تصمیم گرفته مهدی را روی نیمکت بگذارد. این یعنی او از ترکیب خارج می‌شود و مثل رامین رضاییان باید نیمکت‌نشین شود. برانکو قصد دارد مهدی را تا وقتی صد‌در‌صد آماده نشده بازی ندهد. در این صورت یک شوک به مهاجم قرمزها وارد می‌شود. برانکو ترجیح می‌دهد با توجه به ناآمادگی او فعلا از علیپور و بازیکن اوکراینی تیم استفاده کند. این خبر خوبی برای مهاجم پرسپولیس نیست و احتمالا تلاش خود را در تمرینات بیشتر می‌کند تا حتی برای بازی با سپاهان بتواند در ترکیب قرار گیرد.

طارمی این روزها سکوت کرده و ترجیح می‌دهد توضیحی درباره وضعیتش ندهد. او تنها به نزدیکانش گفته باید تمرکزش را در تمرینات و بازی‌ها بیشتر کند. مهدی تا این لحظه تنها یک گل برای تیمش به ثمر رساند، آن هم در مسابقه‌ای (صبا) که چند موقعیت خوب گلزنی را هدر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da5vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضررهای سنگین طارمی و رضاییان به پرسپولیس