تاریخ انتشار: 1395/08/18 23:29
کد خبر: 250131

خواب خرگوشی مسئولان اردبیلی در آستانه نابودی کامل فوتبال!

این روزها خبرهای خوشی از معهد فوتبال ایران ( اردبیل ) به گوش نمی رسد، بعد از واگذاری شهرداری به بهانه قانون ممنوعیت تیم داری دراین نهاد بخش خصوصی با مالکیت مجید حیدری وارد فوتبال اردبیل شد.
خواب خرگوشی مسئولان اردبیلی در آستانه نابودی کامل فوتبال!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، روزهای ابتدایی مانور تبلیغاتی به گونهی بود که همگان حتی نزدیکان باشگاه فکر میکردند امسال فوتبال اردبیل مشکل مالی نداشته باشد وشاید اردبیل دوباره واین بار با بخش خصوصی دوباره اوج گیری کند.

اما بعد ازسه ماه جریان ۱۸۰ درجه فرق کرد، اوضاع مالی آبی پوشان رفته رفته بدتر شد تاجای که این تیم در شب بازی حتی در تهیه اردوی قبل از بازی هم عاجز بماند، بگذریم از البسه گرم برای نماینده سردسیر و خیلی از مسائل دیگر که ازگفتن آن حتی شرم داریم.

بله بخش خصوصی ان بخش خصوصی نبود که فوتبال اردبیل رانجات دهد، اتفاقا دراوج مسابقات فوتبال به دلیل عدم حمایت کمرتیم راشکست. البته مقصران اصلی این ماجرا مسئولان اردبیل بوده وهستند، چرا که اردبیل زادگاه اقای گل جهان یک تیم داشت مسئولان به جای حمایت ازتیم موجود، آن را ازسرشان رد کردند تا تنها دلخوشی فوتبال دوستان اردبیلی رابگیرند.

و حالا که مالک این تیم از توان تیم داری عاجز مانده است، مسئولان هم از استاندار تا شورا از شهردار تا فرماندار از ورزش و جوانان تا هیات فوتبال به خواب خرگوشی رفتند و انگار منتظر هستند که هیئتی از تبریز به اردبیل بیاید و این تیم را از این وضعیت نجات دهد.

البته وقتی برای بارش برف ده سانتری استاندار اردبیل از تبریز کمک می خواهد جای تعجب ندارد که با این مسئولان فوتبال این شهر وضعیت بهتری ازاین داشته باشد. همه مناظره گری نابودی کامل فوتبال یک استانی هستیم که علی داییها، انصاریفرها، شهبازادهها، بایرامی، هوشیار، ایمانی ها را پرورش داده است.

اگر کسی هنوز هست که به فکر دلخوشی جوانان این شهر باشد باید برای نجات تیم  هرچه سریعتر پیش قدم شود، وگرنه هر اقدامی بعدا نوشدار وبعدازمرگ سهراب خواهد بود.

نویسنده: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da97j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعد از واگذاری امتیاز شهرداری اردبیل؛ آبی پوشان در آستانه انحلال!