تاریخ انتشار: 1395/06/27 20:06
درگفتگو با ابراهیم اشکش مطرح شد؛
کد خبر: 260931

استقلال ملاثانی به دنبال صعود از گروه دشوار

تیم فوتبال استقلال ملاثانی بعد از 3سال حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاههای کشور، در فصل جدید با بکارگیری ابراهیم اشکش یکی از جوانان تحصیلکرده خوزستانی به عنوان سرمربی در تکاپوی کسب سهمیه صعود به جمع تیم های مرحله دوم این رقابتها و سپس برای لیگ دویی شدن دور خیز کرده است.
استقلال ملاثانی به دنبال صعود از گروه دشوار

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، البته طی کردن این مسیر پرفرازونشیب نیازمند حمایت جدی از کادرفنی جوان و مجموعه مدیریتی این باشگاه قدیمی فوتبال خوزستان می باشد.

استقلال ملاثانی که یکی از تیمهای پرطرفدار شهرستان باوی بوده و در این چند هفته اخیر نشان داده است که در صورت حل مشکلات مالی اش هیچ چیزی سد راه آن نیست.این تیم در 5بازی تدارکاتی اش به 5پیروزی رسیده که مهمترین آنها پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه اختصاصی این تیم دسته اولی بدست آمد.

در همین حال ابراهیم اشکش سرمربی توانای استقلال ملاثانی بااشاره به هدف تیمش در فصل 96-95گفت: صعود به لیگ به لیگ دسته دوم از هدف گذاری مدیران باشگاه است و برای تحقق این مهم تلاش خودرا علی رغم کمبودهاو محدودیت های مالی انجام داده ایم.

وی افزود: باتوجه به شرایط گروه چهارم، تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به کار خواهیم گرفت.اشکش تصریح کرد: انگیزه بازیکنان در تقابل با حریفان مثال زدنی است و همه همدل و متحد به دیدار حریفان می رویم.ما بازیکنان باتعصبی داریم و به طور حتم ازحیثیت فوتبال شهرباوی و استان خوزستان دفاع می کنیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت مردم از تیم بعثت اظهار داشت: از همه ی هواداران پر شور استقلال که در سرما و گرما ما را مورد حمایت و لطف خود قرار داده اند تشکر و قدردانی می کنم و انشاا...در پایان فصل جشن صعود را با آنهاخواهیم گرفت و گوشه ای از زحماتشان را  جبران می کنیم.

گفتنی است استقلال ملاثانی در گروه چهارم مسابقات لیگ دسته سوم با تیمهای پرسپولیس شوش  -استقلال شوشتر-کیان شهرکرد -نفتون مسجد سلیمان -استقلال خرمشهر-پرسپولیس برازجان - پیام چغادک بوشهر-ابوذرگچساران -پردیس خرم آباد -ازناجوان شازند اراک -پریزدرود -نماینده اراک و استقلال خرمشهر  همگروه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dakej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه/ زلزله در استقلال