تاریخ انتشار: 1395/06/19 13:19
لوبانف:از اینکه در کشور و خانه خودم فوتبال بازی می‌کنم خوشحالم
کد خبر: 262507

جدایی‌ام از پرسپولیس به خاطر مشکلات خانوادگی بود /می‌‌دانم گولج درباره من چه نوشته است

دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان گفت: جدایی من از پرسپولیس به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی بود نه شایعه پیشنهاد قطری‌ها یا مسائل دیگر.
 جدایی‌ام از پرسپولیس به خاطر مشکلات خانوادگی بود /می‌‌دانم گولج درباره من چه نوشته است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، الکساندر لوبانف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی ازبکستان در راه صعود به جام جهانی و همچنین دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

 تیم ملی ازبکستان شرایط خوبی در جدول رده‌بندی مقدماتی جام جهانی دارد. به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم شرایط ازبکستان را چطور می‌بینی؟

باید بگویم که با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم شرایط خیلی خوبی داریم و توانسته‌ایم مقابل سوریه و قطر به پیروزی برسیم. شرایط ما به گونه‌ای است که در بازی‌ها فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و در هر بازی برای بردن حاضر می‌شویم. چرا که هدف ما در نهایت صعود به جام جهانی است.

 

چندی پیش یکی از روزنامه‌های ورزشی ایران در خبری مدعی شده بود که از سوی قطری‌ها به تو پیشنهاد یک میلیون دلاری شده تا مقابل این تیم گل بخوری و حتی به دلیل رو شدن این مسئله مجبور به ترک پرسپولیس شدی. این موضوع را تائید می‌کنی؟

نمی‌دانم چه بگویم. من رسانه‌های ایران را نمی‌خوانم و خبر هم ندارم چه می‌نویسند اما همه می‌دانند که دلیل جدایی من از پرسپولیس مشکلات شخصی و خانوادگی بود که داشتم نه پیشنهاد برای گل خوردن از سوی قطری‌ها. هیچ موضوعی در جدایی من از پرسپولیس دخیل نبود و من تنها به دلیل مشکلاتی که وجود داشت مجبور به ترک پرسپولیس شدم. در نهایت هم دیدید که ما قطر را شکست دادیم و گلی هم نخوردم که این حرف و حدیث‌ها به وجود نیاید.

 

 از پرسپولیس که جدا شدی با این تیم تسویه حساب کردی یا نه؟

خوشبختانه هیچ مشکل مالی بین من و پرسپولیسی‌ها وجود ندارد. من از اینکه در کشور و خانه خودم بازی می‌کنم خوشحالم و می‌خواهم فقط فوتبال بازی کنم و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنم. فلسفه کاری من همیشه به گونه‌ای است که وقتی بازی نکردم نیازی به گرفتن پول هم نیست.

 

 تیم ملی ایران حریف آینده ازبکستان خواهد بود. روند ملی‌پوشان ایرانی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من بازیکن ازبکستان هستم و از من نخواهید درباره سایر تیم‌ها حرف بزنم. همه فکر و تمرکز من بر روی تیم ملی ازبکستان است.

 

 آنتونی گولج مدافع استرالیایی پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشته بود که به زودی تو را ملاقات خواهد کرد و این شائبه به وجود آمد که شاید باز هم با هم همبازی شوید.

بله می‌دانم که آنتونی چه نوشته اما در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم ازبکستان است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. هر چند که برای بازی با تیم ملی ایران باز هم به تهران سفر خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dapnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس با یک بازیکن بیشتر به تبریز می رود/ کدام بازیکن از لیست خط می خورد؟

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛