تاریخ انتشار: 1395/08/02 12:02
کد خبر: 253707

از شایعه کفتربازی تا حمله به فردوسی پور/ هیچ‌وقت پایم را در برنامه ۹۰ نمی‌گذارم

محرم نویدکیا معمولا کمتر مصاحبه می کند ولی همیشه مصاحبه هایش چالشی است، او این بار در گفت و گویی تفصیلی درباره ماجرای خداحافظی و حاشیه های دوران بازی‌اش به طور مفصل صحبت کرده است.
از شایعه کفتربازی تا حمله به فردوسی پور/ هیچ‌وقت پایم را در برنامه ۹۰ نمی‌گذارم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نویدکیا در بخشی از این گفت و گو به فردوسی پور حمله کرده و حضورش را در برنامه 90 اشتباه خوانده است. نویدکیا در این باره می گوید: «آن زمان که به این برنامه رفتم اصلا فردوسی‌پور به حرف‌هایم گوش نمی‌کرد. من فکر می‌کردم او یک آدم منطقی است و برنامه‌اش نیز یک برنامه بیطرفانه. ما گاهی همدیگر را می‌دیدیم و او همیشه می‌گفت در این ورزش که مشکل دارد از آدم‌هایی که سعی کرده‌اند در این فضا سالم باشند خوشش می‌آید و از اینطور حرف‌ها. من هم نمی‌خواستم در این برنامه خودم را توجیه کنم و حتی اشتباهات خودم را قبول کردم و بابت آن از مردم اصفهان عذرخواهی. فکر می‌کردم اگر به این برنامه بروم در مورد اتفاقاتی که افتاده توضیحاتی می‌دهم و بعد می‌نشینیم و بحث می‌کنیم که کجا من اشتباه کردم، کجا سرمربی و کجا مدیرعامل و سیستم مقصر است و بعد هم به جمع‌بندی می‌رسیم تا به واسطه آن سیستم فوتبال سپاهان یاد بگیرد اگر اینقدر هنر دارند که یک تیم را اداره کنند، حداقل از بازیکنان استفاده نکنند.
امکان ندارد دیگر پایم را در برنامه 90 بگذارم و یا دیگر با این برنامه حرف بزنم. عادل فردوسی‌پور برایم تمام شده است. درست است که فوتبال من هم تمام شده و می‌خواهم به دنبال زندگی‌ام بروم و مشخص نیست که در فوتبال باشم یا خیر. اگر نباشم که هیچ اما اگر یک درصد در فوتبال باشم امکان ندارد دیگر پایم را دراین برنامه بگذارم چون این برنامه برای من مرده است».

 

نویدکیا همواره به نگه داشتن از پرندگان در خانه‌اش علاقه داشته، موضوعی که فرکی هم در برنامه 90 به آن اذعان داشته است. نویدکیا در این باره می گوید: «آقای فرکی لطف کرد و این صحبت را در برنامه 90 مطرح کرد. درست است، من از 6 سالگی پرنده داشتم و خیلی هم آنها را دوست دارم. واقعیت این است که این یک علاقه است و به دنبال درآمدزایی از آنها نیستم. اگر هم درآمدی باشد خرج نگهداری خودشان می‌شود. من حتی یک تعدادی از آنها را از اروپا آوردم چون نسل آنها به ایران برمی‌گشت و دوست داشتم میراث کشورم را به ایران بازگردانم، نه به این خاطر که بخواهم از آنها استفاده کنم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dazdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها راه پیش‌روی برانکو برای رامین خراب شد