تاریخ انتشار: 1396/06/20 13:22
مربی دروازه‌بانان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 183779

ابراهیم میرزاپور: برای حضور در تیم ملی بی‌میل نیستم/ خونه به خونه، نساجی، ملوان و بادران شانس اصلی صعود هستند

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام کرد که چندان بی‌میل نیست تا روی نیمکت تیم ملی بنشیند.
ابراهیم میرزاپور: برای حضور در تیم ملی بی‌میل نیستم/ خونه به خونه، نساجی، ملوان و بادران شانس اصلی صعود هستند

 ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بانان گل گهر سیرجان با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفتگو کرد که ماحصل این مصاحبه را می‌توانید در ذیل بخوانید:

در بازی راه آهن و خونه به خونه شما را دیدیم، اتفاقی افتاده است؟

* آقای ابوالقاسم پور چند روز پیش تماس گرفتند با من و گفتند یک بازی برای گرامی داشت شهید حججی قرار است برگزار شود. با آقای نکونام تماس گرفتم که گفتند حتما بیا و آمدم از نزدیک بازی تیمشان را ببینیم.

تصور میشد به عنوان یک ملی پوش با تجربه از یک تیم لیگ برتری شروع کنید مربیگری خودتان را چرا از سیرجان شروع کردید؟

* درست است بازی ملی دارم ولی خوب همان طور که زمان بازی کردن از پایین باید شروع کرد و به سطح بالا رسید، بنظر من مربیگری هم به همین شکل است. برای موفق شدن تجربه کافی نیست و باید علم هم داشت.

برای مربی دروازه بانان شدن در تیم ملی هدفی دارید؟

* این آرزوی خیلی از کسانی است که در تیم ملی حضور داشتند و زحمت کشیدند ولی خب بستگی به نظر مسئولین فدراسیون و شخص سرمربی دارد اما بی‌میل نیستم.

دروازبان ها معمولا سرمربی می شوند برنامه شما چیست؟

* هدف من این است که مدارک خودم را تکمیل کنم و بعد سرمربی شوم. با توجه به این که آقای بگوویچ برای همکاری با من تماس گرفت، دوست داشتم که کنار ایشان باشم و تجربه کسب کنم.

تیم شما چرا یکی، دو هفته نتیجه نگرفت؟

* ما در ۲ بازی بسیار دشوار پیروز شدیم و خوب فکر کنم دلیل نتیجه نگرفتن در این بازی های اخیر همین قرعه استقلال در جام حذفی است که ذهن بازیکنان را درگیر خودش کرد. به نظرم با تمرکز کامل در بازی‌ها حاضر نشدیم و همین امر سبب شد تا نتوانیم عملکرد همیشگی خود را نمایش دهیم.

تیم شما روی زمین بازی می کند فکر نمیکنید زمین خودتان را تغییر بدهید در نتیجه گیری شما تاثیر داشته باشد؟

* مدیران باشگاه تمام تلاش خودشان را می کنند تا یک زمین دیگر را آماده کنند که فکر کنم از دو هفته دیگر بازی ها در آن زمین برگزار شود تا بتوانند چمن استادیوم ما را عوض کنند.

جدی ترین حریف لیگ یکی شما فکر می کنید کدام تیم است؟

* خونه به خونه قطعا شانس اول است. بادران تیم بسیار خوبی نشان داده است و نتیجه های خوبی هم گرفته است. نساجی یک تیم جوان، خوب و همدل است. تیم ملوان یک تیم ریشه دار است و مربی بسیار خوبی دارد، به نظر من امسال شرایط از سال پیش سخت تر است بجز ۲_۳ تا تیم که خیلی دیر تیمشان بسته شد سایر تیم ها خوب هستند.

تیم سیرجان  آخر فصل ها از لحاظ امتیاز گیری ضعیف می شود؟

* نه اینطور نیست. گل گهر واقعا هدفش این بوده است که تیمی در لیگ یک داشته باشد. رتبه برایش مهم نبوده است ولی از سال پیش هدف باشگاه تغییر کرده است و هدف پارسال این بود که جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم ولی تا روز آخر هم شانس صعود داشتیم. امسال شرایط خیلی بهتر شده است و هدف همه این است که تیم به لیگ برتر برود. بازی به بازی پیش میرویم و به دنبال هدف خودمان هستیم.

اگر صحبت پایانی با هوادارها دارین بفرمایید.

*ا ز همه هوادارها تشکر می کنم که بازی مقابل استقلال استادیوم را پر کردند و حمایت کردند. سال قبل هم حمایت کردند و از آن ها می خواهم ادامه بدهند به حمایت خودشان که خیلی می تواند به تیم ما کمک کند.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlwxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامی: عدد 7 را نشان دادم چون هفتمین گلم به استقلال بود/ مدیون منصوریان هستم!
نیم‌نگاهی به جام حذفی داشتیم که از دست رفت؛