تاریخ انتشار: 1396/02/29 22:04
کد خبر: 209755

واکنش 5 بازیکن استقلال به پیشنهاد ازدواج علیرضا منصوریان

با ایجاد سونامی ازدواج در باشگاه استقلال، شاید در آینده نزدیک نام تیم استقلال را یکجورهایی استقلال خانواده خطاب کرد. در پی ازدواج‌های مکرر استقلالی‌ها که چراغ اول را فرشید باقری پرنور روشن کرد و بعد از آن امید ابراهیمی، کاوه رضایی، علی قربانی و سیدحسین حسینی به ترتیب به جمع متاهلان پیوستند و اصطلاحا خرج‌شان را از مجردها جدا کردند.
واکنش 5 بازیکن استقلال به پیشنهاد ازدواج علیرضا منصوریان

 همین ازدواج‌های پشت سر هم استقلالی‌ها باعث خوشنودی منصوریان شد به طوری که مربی آبی‌ها برای تحریک بازیکنان مجرد و جوان تیم در یک گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد: «ما در استقلال دو، سه جوان مجرد دیگر بیشتر نداریم. همین‌جا اعلام می‌کنم هر بازیکن استقلال که ازدواج کند 50 درصد از قرارداد خود را قبل از شروع فصل دریافت خواهد کرد.» او در پاسخ به این سوال که پول آن را از کجا می‌آورید گفت: «بالاخره از یک‌جا جور می‌کنیم. می‌توانیم از اسپانسرها بگیریم.»

  رابسون: چه بهتر که زود آدم ازدواج کند
پیشنهاد منصوریان وسوسه‌انگیز است به‌طوری که شنیده‌ایم حتی رابسون هم تحت تاثیر قرار گرفته و نیم‌نگاهی به ازدواج دارد! رابسون معتقد است دیگر دوران مجردی باید یک روز تمام شود و چه بهتر که زود آدم ازدواج کند.

  فرشید اسماعیلی: هنوز برای این موضوع آماده نیستم
اما فرشید اسماعیلی اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای ازدواج ندارد و هنوز برای این موضوع آماده نیست. البته از او زمانی سوال کردیم که اصلا از پیشنهاد منصوریان خبری نداشت. شاید الان نظرش عوض شده باشد.

  یعقوب کریمی: دستش درد نکند، اما فعلا نه
یعقوب کریمی که شاید شرایط و سنش بیشتر از بقیه بازیکنان به ازدواج می‌خورد و گویا درسش را هم تمام کرده از منصوریان تشکر کرد اما عقیده‌اش این بود که قرارداد ربطی به ازدواج ندارد و باشگاه موظف است طبق توافق پول بازیکنان را به‌موقع بدهد: «باز دست علی آقا درد نکند بین جوان‌های تیم ایجاد انگیزه کرد اما من فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارم.»

  محسن کریمی: دنبال کارهای سربازی هستم
محسن کریمی گویا بیشتر و پیشتر از ازدواج به‌دنبال معافیت است و حالا که فهمیده می‌تواند به‌خاطر کتف مصدومش معافیت بگیرد، تمایل دارد ابتدا تکلیف خدمت سربازی‌اش را روشن کند. اوضاع اخیر برای این بازیکن جوان کاملا بر وفق مراد بوده؛ چون هم تکلیف سربازی مشخص می‌شود هم شرایط برای ازدواج فراهم خواهد شد. او به همشهری گفت: «فعلا ذهنم را درگیر خواستگاری و ازدواج نمی‌کنم و صراحتا بگویم که فعلا اصلا به ازدواج فکر نمی‌کنم.»

  بهنام برزای؛ خواب است، مزاحم نشوید
برزای را هم تا ساعت 2:30 نتوانستیم پیدا کنیم و وقتی بهنام تلفن را جواب نمی‌دهد یعنی خواب است. در مورد بهنام هم می‌شود اینجوری نتیجه گرفت مردی که تا لنگ ظهر می‌خوابد مرد زندگی نیست! 50درصد پول پیش هیچ، منصوریان شاید بهتر باشد او را 50درصد قرارداد جریمه هم بکند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmyjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروط عجیب باشگاه استقلال برای بستن قرارداد با بازیکنان مورد نظر منصوریان/ 6 بازیکن در لیست مازاد استقلالی ها