تاریخ انتشار: 1395/09/06 15:52
کد خبر: 246807

طارمی- علیپور / زوجی که بی دلیل خیالشان راحت است!

پرسپولیس در 11 بازی خود در لیگ برتر آمار گلزنی جالبی را نداشته است و برعکس سال گذشته در باز کردن دروازه حریفان چندان موفق نبوده است
طارمی- علیپور / زوجی که بی دلیل خیالشان راحت است!

به گزارش فرتاک ورزشی،زدن 12 گل زده برای تیمی که می خواهد قهرمان بشود شاید کمی پایین به حساب بیاید هرچند که در لیگ کاملا دفاعی فوتبال ایران اصل اول بر گل نخوردن پایه ریزی شده است و پرسپولیس با همین روند گلزنی هم مطمئنا مشکلی پیدا نخواهد کرد چرا که خط دفاعی محکم و تنومندش مسیر قهرمانی را هموار خواهد کرد.

نکته جالب در مورد خط حمله اما زدن 5 گل از 12 گل این فصل پرسپولیس توسط مهدی طارمی است یعنی نزدیک به 50% گلهای این تیم و عدم گلزنی علی علیپور جوان که امسال برعکس فصل گذشته که 5 گل زده و 6 پاس گل را در کارنامه خود داشت در امر گلزنی ناکام بوده و موفق به دادن سه پاس گل شده است.

شاید دلیل اصلی عدم توفیق این زوج هجومی خیال راحت آنها در روی نیمکت پرسپولیس باشد که چندان مهره شاخصی به عنوان ذخیره حضور ندارد و عملا این دو بازیکن در اکثر بازیها د زمره نفرات فیکس برانکو به حساب می آیند.

شاید یکی دو بازی نیمکت نشینی شوک لازم را به این دو بازیکن بدهد هرچند که در ابتدای فصا در سه بازی اول طارمی نیمکت نشین بود و بعد ازآن به ترکیب اصلی اضافه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn5dm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور مهاجم مکمل شده است و طارمی گلزن