تاریخ انتشار: 1396/03/14 10:09
کد خبر: 206279

منصوریان: همین افتخاری پای من ایستاد

بازگشت استقلال از امارات با استقبال هواداران این تیم در فرودگاه همراه شد. عده‌ای از طرفداران استقلال برای حمایت دوباره از منصوریان و عده‌ای هم برای انتقاد و گلایه از بازنده بزرگ بازی با العین به فرودگاه امام خمینی (ره) رفته بودند.
منصوریان: همین افتخاری پای من ایستاد

 نکته قابل توجه اما انتقاد یکی از طرفداران استقلال از افتخاری بود. یکی از هواداران استقلال نزد منصوریان رفت و با گلایه از افتخاری ابراز امیدواری کرد که وزارت ورزش فکری به حال برکناری او داشته باشد. خود افتخاری واکنشی نشان نداد اما منصوریان بر خودش لازم دانست این هوادار را متقاعد و از مدیرعامل باشگاه دفاع کند. او به هوادار معترض استقلال گفت: «همین افتخاری یک تنه پشت من ایستاد و از من حمایت کرد. او به خوبی از تیم حمایت کرد و درست نیست که از او این‌طوری انتقاد کنید.»

البته منصوریان توسط افتخاری به استقلال آورده نشد و پیش از این مدیرعامل، سرپرست موقت باشگاه یعنی افشارزاده بود که روی این مربی ریسک کرد و استقلال را با کلی بازیکن گران‌قیمت و خریدهای پرسروصدا و خارج از عرف در اختیار او گذاشت. منصوریان در همان حال که داشت از افتخاری دفاع می‌کرد به هواداران استقلال که در فرودگاه جمع شده بودند این اطمینان را هم داد که تیم خیلی خوبی را برای فصل بعد ببندد. او به طرفداران استقلال گفت: «بازیکنان خوبی را مد‌نظر قرار داده‌ایم و به امید خدا برای فصل آینده استقلال را برای قهرمانی می‌بندیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dog9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه تبعات شکست برای علیرضا منصوریان