تاریخ انتشار: 1396/03/10 16:03
کد خبر: 207131

واکنش مدیرعامل سایپا به لژیونر شدن مهدی ترابی

درویش درمورد اینکه آیا مهدی ترابی فصل آینده هم در سایپا می ماند یا خیر، تصریح کرد: ترابی با سایپا قرارداد دارد و همچنان در این تیم می ماند. چند ماه پیش نماینده 3 باشگاه خارجی برای جذب این بازیکن با سایپا مذاکره کردند اما از آنجایی که پیگیر انتقال ترابی نبودند، لژیونر شدن وی منتفی است.
واکنش مدیرعامل سایپا به لژیونر شدن مهدی ترابی

رضا درویش درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته ایم و قصد داریم تا پیش از شروع تمرینات آماده سازی سایپا، با تمام 6 سهمیه لیگ برتری خود قرارداد ببندیم.

وی درمورد جذب بازیکنان خارجی از سوی تیم سایپا تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی برای جذب بازیکنان خارجی در دستور کادرفنی و باشگاه قرار ندارد و سعی می کنیم با نفرات داخلی با کیفیت کار را پیش ببریم.

درویش درباره شرایط ادامه همکاری باشگاه سایپا با اصغر حاجیلو گفت: مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و طبق هماهنگی با علی دایی، حاجیلو در لیگ هفدهم هم مانند 2 فصل پیش به عنوان سرپرست تیم سایپا فعالیت می کند.

وی درمورد اینکه آیا مهدی ترابی فصل آینده هم در سایپا می ماند یا خیر، تصریح کرد: ترابی با سایپا قرارداد دارد و همچنان در این تیم می ماند. چند ماه پیش نماینده 3 باشگاه خارجی برای جذب این بازیکن با سایپا مذاکره کردند اما از آنجایی که پیگیر انتقال ترابی نبودند، لژیونر شدن وی منتفی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dopod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف اولم لژیونر شدن است و اگر نشد به یک تیم مطرح داخلی می‌روم