تاریخ انتشار: 1396/04/30 21:46
کد خبر: 194355

یعقوب کریمی نزدیک در خروجی استقلال؟

علیرضا منصوریان باید برای فصل جدید لیگ‌برتر نام دو بازیکن را از فهرست استقلال خارج کند.
یعقوب کریمی نزدیک در خروجی استقلال؟

یکی از بازیکنانی که نامش از لیست خارج خواهد شد محسن کریمی است که تا سه ماه دیگر شرایط بازی را ندارد. خروج او از لیست استقلال قطعی شده، ولی هنوز تکلیف دیگر بازیکنی که قرار است از لیست این تیم خارج شود، مشخص نیست.
هرایر مگویان و یعقوب کریمی دو گزینه‌ای هستند که منصوریان قرار است از بین آنها یک نفر را در لیست خروجی قرار دهد. تا قبل از مشخص نشدن وضعیت رابسون جانواریو، گمانه‌زنی‌ها به این مربوط می‌شد که مگویان از استقلال خواهد رفت، ولی حالا این احتمال وجود دارد که دومین گزینه منصوریان برای رفتن از استقلال یعقوب کریمی باشد. کادر فنی استقلال معتقد است این تیم باید در فصل جدید چهار دفاع میانی داشته باشد. آنها اگر مگویان را از لیست خارج کنند فقط سه دفاع میانی خواهند داشت به همین دلیل نظر اکثر اعضای کادر فنی استقلال این است که مگویان در این تیم بماند. این درحالی است که اگر این مدافع ارمنستانی از استقلال برود طبیعتاً این باشگاه برای پرداخت دستمزد او با مشکل مواجه خواهد شد.
برهمین اساس یعقوب کریمی گزینه‌ای است که منصوریان به خارج کردن او از فهرست استقلال فکر می‌کند. این درحالی است که آبی‌پوشان در سمت چپ میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان را در اختیار دارند. منصویان حتی قبل از اینکه کریمی قراردادش را با استقلال تمدید کند به او هشدار داده بود که اگر تا هفته پنجم نتواند خودش را نشان دهد او را کنار خواهد گذاشت. حالا باید دید کریمی چه سرنوشتی در استقلال خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doxbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای آبی پوشان؛ افزایش مصدومان استقلال تهران