تاریخ انتشار: 1395/06/15 21:09
کد خبر: 263179

پیروزی سردار بوکان و شادی عمومی/ مسئولان بخود بیایند و حمایت کنند

سردار بوکان در دومین هفته از رقابت های لیگ دو در گروه سوم به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
پیروزی سردار بوکان و شادی عمومی/ مسئولان بخود بیایند و حمایت کنند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، امروز عصر در بوکان این شهر محروم اما دوست داشتنی، اتفاق خوبی افتاد تا مردم این شهر که عاشقانه سردار بوکان را دوست دارند به شادی بپردازند.

 

دیدار سردار بوکان و کاسپین قزوین در حالی در این شهر برگزار گردید که هواداران این تیم از ساعت ها قبل در ورزشگاه حاضر بودند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند و با حضور خود شرایط اولین پیروزی فصل را به ارمغان بیاورند.

 

سردار این بازی را برد تا دل مردم بوکان را شاد کند، مردمی که عاشقانه در سرما و گرم این تیم را همراهی می کنند و با تمام محرومیت ها دل به این تیم بسته اند.

 

صدای مردم بوکان را باید مسئولان این شهر شنیده باشند که بعد از بازی با تمام وجود شادی را به تمام مردم این شهر هدیه دادند تا یک شب بیادماندنی را فراهم کرده باشند.

 

به راستی مسئولان این شهر چقدر باید هزینه کنند تا بتوانند در پر نمودن اوقات فراغت این مردم محروم تاثیر داشته و مضاعف بر آن بتوانند شادی را به آنها هدیه نمایند؟

 

سردار بوکان دارد با کم ترین هزینه این کار مهم را انجام می دهد و چه خوب است مدیران استان و شهرستان قدری بیشتر به این تیم توجه کنند تا بازیکنان و کادر فنی بتوانند با خیالی آسوده تر به تمرینات و مسابقات بپردازند و شادی این مردم را با صعود به مرحله بعد و در نهایت لیک یک کامل تر کرده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqekq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست سردار بوکان: با استفاده از پشتوانه ی هواداران به لیگ یک صعود می کنیم

هواداران پرشور، بزرگترین سرمایه سردار بوکان هستند
مدیرعامل سردار بوکان در گفت و گو با فرتاک ورزشی: