تاریخ انتشار: 1395/06/14 13:43
کد خبر: 263507

ساسان انصاری از جداییش می گوید

ساسان انصاری سرانجام از پرسپولیس جدا شد تا در فاصله چند روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات به تیم دیگری برود و فرصت بازی پیدا کند.
ساسان انصاری از جداییش می گوید
ساسان انصاری سرانجام از پرسپولیس جدا شد تا در فاصله چند روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات به تیم دیگری برود و فرصت بازی پیدا کند. انصاری البته از این اتفاق ناراحت بود و اعتقاد داشت که می‌توانسته به پرسپولیس کمک کند، اما شرایط این کار برایش مهیا نشده است...
ساسان انصاری سرانجام از پرسپولیس جدا شد تا در فاصله چند روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات به تیم دیگری برود و فرصت بازی پیدا کند. انصاری البته از این اتفاق ناراحت بود و اعتقاد داشت که می‌توانسته به پرسپولیس کمک کند، اما شرایط این کار برایش مهیا نشده است. ساسان انصاری در رابطه با جدایی ناگهانی خود از پرسپولیس به همشهری ورزشی گفت: «سرانجام شرمنده هوادارانی شدم که از من حمایت کردند. نتوانستم در این تیم بمانم و برای موفقیت تیم محبوبم تلاش کنم، ولی امیدوارم که در نبود من هم این تیم بتواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد و در این فصل قهرمان شود.» مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه بهتر نبود در این تیم می‌ماند و برای جایگاه خود تلاش می‌کرد، گفت: «دوست داشتم بتوانم برای پرسپولیس مفید باشم، اما فرصت نشد در این شرایط در خدمت آنها باشم. البته این را هم باید گفت که در پرسپولیس بازیکنان بسیار خوب و بزرگی بازی می‌کنند و من می‌خواستم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم.» انصاری درباره واکنش برانکو نسبت به این تصمیم توضیح داد: «برانکو مربی بسیار بزرگی است و من در همین مدت کم که در پرسپولیس بودم خیلی چیزها از او یاد گرفتم. مطمئنا روزی دوباره به پرسپولیس بازمی‌گردم و امیدوارم که در آن زمان هم شاگرد برانکو باشم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqxdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیغام جالب گولچ زیر پست خداحافظی ساسان انصاری