تاریخ انتشار: 1395/06/06 13:24
با اعلام نایب رییس فدراسیون؛
کد خبر: 265207

اسامی جودوکاران نوجوانان و جوان دختر مشخص شد

اسامی تیم‌های ملی جودوی بانوان ایران در دو رده نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعلام شد.
 اسامی جودوکاران نوجوانان و جوان دختر مشخص شد

آذین ساکی سرپرست نایب رییس  فدراسیون جودو اظهار داشت: تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران هر کدام در 5 وزن در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان حضور خواهند یافت.

 وی افزود: ما توانستیم 4 مرحله اردوی متمرکز را برای نوجوانان و جوانان در تهران برگزار کنیم و امیدواریم بچه‌های ما بتوانند شایستگی‌های خود را در آسیا بروز دهند.

وی افزود: هرچند لازم بود یک تورنمنت خارجی و یا یک اردوی مشترک را با کشورهای همسایه برگزار کنیم اما مقدورات و زمان برگزاری اردوها که توام با المپیک بود اجازه اینکار را نمی‌داد و مربیان خوب ما تلاش کردند با تمرینات مرتب و منظم بچه ها را برای قهرمانی آسیا آماده کنند.

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون جودو اضافه کرد: هدف اصلی فدراسیون حضوری شایسته در رقابت‌های جودوی بازی‌های آسیایی اندونزی است و این نوجوانان و جوانان انشالله بتوانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های آسیایی 2018 باشند.

وی در پایان اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را بقرار رزیر معرفی کرد:

نوجوانان:

لیلا سیاهوشی(همدان)

مریم بربط(همدان)

محدثه حسینی(خراسان رضوی)

نگین نظری(لرستان)

صدف بیرانوند(لرستان)

جوانان:

شیوا جهانگیری(همدان)

نسیم محمدی(البرز)

زهرا باقری- فاطمه رشیدی و سمیه زمانی (همدان)

سرپرست: محبوبه خورشیدی

سرمربی: مریم ولی بهاروندی

مربی: سحر چغلوند

تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران طی روزهای 15 و 16 شهریورماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به شهر کوچی هندوستان اعزام خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqybw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب تیم جودوی جوانان ایران