تاریخ انتشار: 1396/09/07 21:40
اختصاصی| تحلیل وضعیت نساجی در 4 دیدار گذشته؛
کد خبر: 171807

از مدافعانی که از گل زدن خسته شدند تا مهاجمین بی‌بُخار/ پاشازاده راست می‌گفت!

نساجی مازندران از 4 بازی گذشته خود در لیگ، فقط در بازی با صبای قم موفق به پیروزی شده است.
از مدافعانی که از گل زدن خسته شدند تا مهاجمین بی‌بُخار/ پاشازاده راست می‌گفت!

 نساجی تحت هدایت مهدی پاشازاده در این فصل از مسابقات لیگ یک، فوق‌العاده کار کرده‌اند و به لطف مدافعین سخت‌گیر و گلزن این تیم، شرایط نساجی تا پایان هفته یازدهم لیگ یک، بسیار مطلوب بود اما آنها از 4 بازی گذشته خود در لیگ، فقط 3 امتیاز کسب کرده‌اند و 9 امتیاز را از دست دادند. علت این نتایج فنی، قطعا فنی است و مهدی پاشازاده نیز بارها در کنفرانس‌های خبری خود به این موضوع اذعان داشت. نگاهی گذرا به سه ناکامی نساجی در چهار هفته اخیر خواهیم کرد.

بادران 1-0 نساجی / آن تیرک لعنتی!

نساجی بازی پایاپایی با بادران داشت. نمی‌توان گفت بادران در آن بازی برتر بود و موفق به شکست نساجی شد. یک غفلت سبب اشتباه مدافعین نساجی شد و حداقل امتیاز، نیست و نابود شد. در آن بازی ضربه علی اکبر فرهنگ را هیچ‌کس فراموش نخواهد کرد. شوت 30 متری که به تیرک عمودی دروازه بادران اثابت کرد و در روزی که حداقل حق نساجی تساوی بود، پاشازاده باخت. هواداران نساجی که همیشه نشان دادند فوتبال فهم هستند، در پایان آن بازی سرود قهرمانی سر داده بودند. عجیب به نظر می‌رسید اما با تحلیل بازی می‌دیدیم که برنده واقعی بازی نساجی و بادران، تیم پاشازاده بود و آنها از نظر فنی، کاملا نسبت به حریف برتر بودند و اگر آن شوت به تیرک اثابت نمی‌کرد، اتفاقات دیگری برای تیم پاشازاده رقم می‌خورد.

ماشین سازی 0-1 نساجی / هیچ‌کس ببر نبود!

نساجی مستحق باخت مقابل ماشین سازی بود. ببرهای مازندران، نشانی از ببر نداشتند و در دیداری که از نظر فنی، ماشین سازی برتر از قرمزپوشان بود و تمام راه‌های هجومی نساجی را بست، شاگردان پاشازاده راه به جایی نبردند و باختند. نساجی در باخت 1-0 در بیرون از خانه دبل کرد و برای تیمی که می‌خواهد صعود کند، کسب حداقل امتیاز در بیرون از خانه ضروری است و باخت نساجی مقابل تیمی که در جدول اصلا شرایط خوبی نداشت، سبب ناراحتی هواداران این تیم شد. در دقیقه 88 این بازی و روی حرکت خوب سهیل رحمانی، حسن نجفی می‌رفت تا گل مساوی را بزند اما یک گام کم آورد و نتوانست پاس طلایی رحمانی را به گل تبدیل کند. یک دقیقه بعد نیز مجددا قرمزپوشان نساجی صاحب موقعیت شدند اما بی‌دقتی محبوب مجاز، سبب شد تا گل تساوی به ثمر نرسد و پاشازاده، در تبریز سه امتیاز را به خطیبی بدهد و دست خالی به قائمشهر برگردد.

نساجی 0-1 نفت مسجدسلیمان / مهاجمین بی‌بُخار!

در این بازی، هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. گرچه نساجی میزبان بود اما شاگردان محمود فکری کم نیاوردند و در ورزشگاه مملو از جمعیت وطنی، جنگیدند و موفق شدند پیروز شوند. اگر از موقعیت‌های خوب نفت صرف نظر کنیم و فقط نساجی را آنالیز کنیم، قرمزپوشان در چندین صحنه می‌توانستند دروازه نفت را باز کنند اما بی‌دقتی آنها سبب شد تا نساجی در سومین بازی متوالی، نتواند دروازه حریفان خود را باز کند. در این بازی سهیل رحمانی بهترین پاسور نساجی در ترکیب اصلی این تیم بود اما موقعیت سازی وی به همراه محمود شفیعی، سبب گلزنی مهاجمین نساجی نشد و با باخت نساجی مقابل نفت، بادران جای این تیم را در رده دوم جدول رده‌بندی گرفت.

جان کلام اینکه باید گفت، مهدی پاشازاده راست می‌گفت. پاشازاده از بردهای خفیف اصلا رضایت ندارد و در کنفرانس خبری بعد از بازی نساجی و صبا، اعلام داشت از عملکرد تیم رضایت ندارد و مدافعانی که روزگاری عصای دست پاشازاده بودند، در چند بازی گذشته نتوانستند مثمر ثمر باشند و از مهاجمین این تیم نیز، گلی زده نمی‌شود و با تمامی تفاسیر، باید دید پلن B پاشازاده در نساجی چیست و آیا او می‌تواند در بازی‌های پیش‌رو، وضعیت نساجی را سروسامان دهد یا خیر!

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drb7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: مجبوریم دست و پا شکسته جلو برویم تا یارگیری کنیم/ با کسی شوخی ندارم!
از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم؛