تاریخ انتشار: 1397/08/02 21:26
کد خبر: 124879

مشکلات مالی و زمین تمرینی پرسپولیس رسیدگی می‌شود

​مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران چهارشنبه شب در دیدار با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در این دیدار موارد مختلفی از جمله اسپانسر، بدهی، ورزشگاه تمرینی و باز شدن پنجره نقل و انتقلات بحث و بررسی شد.
مشکلات مالی و زمین تمرینی پرسپولیس رسیدگی می‌شود

 رضا گل محمدی به تجهیز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: به منظور مهیا شدن این مجموعه ورزشی در مسابقات بین المللی، 10 میلیارد تومان از طریق وزارت ورزش و جوانان به این مجموعه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با افزایش این امکانات استانداردهای ای اف سی (کنفدراسیون فوتبال آسیا) برطرف شد و مجموعه آزادی پذیرای مسابقه فینال پرسپولیس در آسیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه حضور پرسپولیس و قهرمانی این تیم برای کشورمان افتخار است، افزود: در این خصوص آمادگی لازم برای برگزاری این رویداد بین المللی و جشن قهرمانی تیم وجود دارد.

وی همچنین از تجهیز چمن ورزشگاه درفشی فر کمپ تمرینی تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: با مساعدت وزارت ورزش 500 میلیون تومان به مجری گری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران چمن این ورزشگاه تجهیز می شود.

وی همچنین در خصوص تیم نفت تهران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ عنوانی از این تیم به نمایندگی از تهران در لیگ فوتبال (دسته سه) وجود ندارد و در خصوص انحلال این تیم باید هیات واگذاری وزارت نفت تصمیم بگیرند.

همچنین در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت پیروزی سه شنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل السد قطر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و خوشحالی مردم به حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران لوح تقدیر اهدا کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dveqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس اول جام بگیرد بعد برای استقلال کری بخواند