تاریخ انتشار: 1397/08/04 19:25
استقلال 0-1 سپاهان؛
کد خبر: 124607

باز تعویض شفر کار دست استقلال داد/ عیار قلعه نوعی مشخص شد

سپاهان اصفهان با تک گل کیروش استنلی توانست از سد استقلال عبور کند تا با دست پر به اصفهان بازگردد.
باز تعویض شفر کار دست استقلال داد/ عیار قلعه نوعی مشخص شد

 دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان یکی از حساس ترین دیدار های هفته دهم لیگ برتر را برگزار کردند. آبی پوشان پایتخت در پی استفاده کردن از امتیاز میزبانی بودند تا با کسب سه امتیاز خود را به جمع مدعیان برسانند‌. شاگردان قلعه نوعی که تا اینجای فصل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند برای بردن سوغاتی از پایتخت به اصفهان پا به این دیدار گذاشتند.

استقلال دقایق ابتدایی بازی تیم برتر زمین بود و شرایط بازی طوری پیش رفت که این تیم تقریبا در طول ۲۰ دقیقه اول بازی موقعیتی را روی دروازه خود حس نکرد.اما در دقیقه ۱۷ بازی علی کریمی مصدوم شد و  جای خود را به نویمایر داد تا استقلال برتری خود در میانه زمین را تا حد زیادی از دست بدهد.

شاگردان امیرقلعه نویی از این دقیقه با استفاده از توپ های بلند تاکتیک همیشگی خود چند موقعیت روی دروازه استقلال خلق کردند هرچند که این موقعیت ها در حدی نبود که  دروازه استقلال تهدید شود. این دو تیم به تساوی بدون گل در نیمه اول رضایت دادند. 

در ابتدای نیمه دوم شفر دست به تغییراتی زد و فرشید اسماعیلی را به جای مهدی قائدی به میدان فرستاد. این تعویض در حالی انجام شد که شاگردان شفر در نیمه اول هجومی بازی کردند و باز خوبی را ارائه دادند.

در دقیقه ۵۳ محمد دانشگر در محوطه جریمه به زمین افتاد اما این صحنه از نظر داور خطا نبود. دقایقی بعد طارق همام ساسان را در محوطه جریمه متوقف کرد که داور اعلام پنالتی کرد ولی با مشورت با کمک داور رای خود را تغییر داد و از اعلام ضربه پنالتی صرف نظر کرد. 

ظاهرا دوباره شفر در تعویض خود اشتباه کرد و نباید قائدی را از زمین خارج می‌کرد. با خارج شدن مهدی قائدی از زمین حملات استقلال کمتر شد. شاگردان قلعه نوعی به حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه ۸۱ توسط کیروش استنلی به گل رسیدند و توانستند این دیدار حساس را با برتری به پایان برسانند.

شاگردان قلعه نوعی با این برد ۲۲ امتیازی شدند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به پدیده در رده دوم قرار گرفتند. استقلال نیز همان ۱۴ امتیازی باقی ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvewp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ژنرال به پایتخت؛ قلعه‌نوعی مقابل استقلال به دنبال چه چیزی است؟