تاریخ انتشار: 1397/07/05 16:56
کیانی: مشکلات خونه به خونه حل می شود
کد خبر: 128655

اختصاصی/ تنها دلخوشی ما هواداران هستند/ برای بازی با شهرداری تبریز انگیزه های زیادی دارم

اسماعیل کیانی از در گفت وگو با فرتاک ورزشی از شرایط تیم خونه به خونه و خودش سخن گفت.
اختصاصی/ تنها دلخوشی ما هواداران هستند/ برای بازی با شهرداری تبریز انگیزه های زیادی دارم

اسماعیل کیانی هافبک تیم خونه به خونه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: از ابتدای فصل با مشکلات عدیده ایی روبه رو بودیم و طی جلسه ایی که با مسئولین باشگاه داشتیم ان شالله طی هفته های آینده مشکلات مالی و دیگر مسائل باشگاه حل خواهد شد. ولی متاسفانه  تاکنون هیچ دریافتی از قراردادهایمان نداشته ایم.

کیانی در ادامه افزود: در مورد مسائل فنی ان شالله تیم با روحیه خوبی عازم تبریز خواهد شد با انگیزه و امیدی که مسئولین باشگاه به کل اعضای تیم دادند به شرایط پایداری خواهیم وسید و ادامه مسابقات را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص شرایط آمادگی خودش برای بازی با شهرداری تبریز گفت: خدا را شکر شرایط خودم خوبه دارم خوب تمرین میکنم ولی متاسفانه بازی قبل به دلیل کارت قرمزی که با گل گهر گرفته بودم نتونستم بازی کنم این هفته خیلی خوب تمرین کردم و آماده بازی با شهرداری تبریزم که تیم سابق خودمم هست هم تیم و هم بنده انگیزهای فراوانی داریم و مطمئن باشید دست پر از تبریز بر میگردیم.

 کیانی در پایان صحبت های خود گفت: خواهشی که از تماشاچیان خوب و فهیم بابلی دارم که صبور باشند و ما را تنها نگذارند چرا که شرایط امسال ما با سالهای گذشته خیلی فرق میکنه و ما به تک تک هواداران نیاز داریم چرا که هیچ مسئولی از ما حمایت نمیکند و تنها دلخوشی ما هواداران هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvwzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم مس کرمان به گل گهر سیرجان پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

کمالوند: تمام تمرکزم روی اکسین است/ قطعا لیگ برتری میشویم
سرمربی اکسین البرز در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی: