تاریخ انتشار: 1397/11/23 00:28
کد خبر: 110407

پیش بازی سایپا - مینروا پنجاب؛ ماجراجویی شهریار در آسیا؛ جدال نارنجی پوشان با حریفی مرموز!

در چارچوب مرحله پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم سایپا و مینروا پنجاب در روز سه شنبه 23 بهمن ماه از ساعت 17 در ورزشگاه شهر (شهدای) قدس به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی سایپا - مینروا پنجاب؛ ماجراجویی شهریار در آسیا؛ جدال نارنجی پوشان با حریفی مرموز!

نبرد فردای سایپای ایران و مینروا پنجاب هند، اولین دیدار نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به شمار می رود. این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت یودای یوماموتو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الریان برود.

آخرین بازی سایپا تا پیش از دیدار برابر نماینده کشور هند برابر تیم سپیدرود رشت از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر بود که جدال شاگردان دایی و کریمی در پایان، تساوی 2-2 بود. نارنجی پوشان سایپا از 16 بازی خود در مسابقات لیگ صاحب 18 امتیاز شده اند و در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند. مینروا پنجاب شاید حریف ناشناخته ای به نظر برسد ولی علی دایی و شاگردانش به خوبی می دانند که اگر این بازی را دست کم بگیرند، ممکن است به قیمت حذف از این رقابت ها برای آن ها تمام شود.

در سوی دیگر این میدان، نماینده کشور هند، تیم مینروا پنجاب قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، ساچین باداده همین که در این مسابقات حضور دارند برای آن ها افتخار بزرگی است. از قدمت این تیم هندی بیشتر از چهار سال نمی گذرد و لقب آن ها تیم جنگجویان است. آن ها در لیگ هند در جایگاه دهم قرار داشته و در پنج بازی اخیر خود متحمل 4 باخت و یک تساوی شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwp8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برخورد جالب سایپایی‌ها با بازیکنان استقلال در هتل المپیک