تاریخ انتشار: 1397/12/09 18:45
کد خبر: 108255

استقلال 3 - فولاد 1؛ گام بلند استقلال برای قهرمانی؛ امپراتور در خانه مات شد

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان شفر موفق شدند با نتیجه 3 بر 1 بر حریف خود غلبه کنند و بیش از پیش به جمع سه تیم اول جدول رده‌بندی نزدیک شوند.
استقلال 3 - فولاد 1؛ گام بلند استقلال برای قهرمانی؛ امپراتور در خانه مات شد

در نیمه اول استقلال بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 14 فرشید باقری پاسی زیبا و در کلاس جهانی را به گادوین منشا رساند و او با شوتی سرضرب و دیدنی دروازه فولاد را گشود. در دقیقه 17 شوت رضا میرزایی با واکنش سید حسین حسینی دفع شد. در دقیقه 38 حسن بیت سعید روی غفلت مدافعان استقلال در محوطه جریمه گل تساوی فولاد را با شوت خود به ثمر رساند.

در دقیقه 40 حرکت عمقی گادوین منشا و پاس او به آیاندا پاتوسی رسید و پاتوسی بلافاصله با یک شوت دروازه فولاد را برای بار دوم باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان شفر به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال عقب ننشست و به حملات خود ادامه داد. سانتر پاتوسی در دقیقه 52 می رفت تا مستقیم وارد دروازه فولاد شود اما مرادیان مانع از این امر شد.

 در دقیقه 75 مدافع فولاد خوزستان شوت فرشید اسماعیلی را از روی خط بیرون کشید. در دقیقه 4+90 روی حرکت عمقی وریا غفوری توپ به اسماعیل گونسالوس رسید و شوت زیبای این این بازیکن به تور دروازه فولاد چسبید تا استقلال این بازی را 3 بر 1 به سود خود به پایان برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwqgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمیته انضباطی باشگاه و بازیکن استقلال را جریمه کرد