تاریخ انتشار: 1401/05/28 13:56
کد خبر: 17707

چرا کاسمیرو؟ این رفتار یونایتد شرم‌آور است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از تلاشهای بی‌برنامه منچستریونایتد برای جذب هافبک جدید انتقاد کرد.
چرا کاسمیرو؟ این رفتار یونایتد شرم‌آور است

تلاش منچستریونایتد برای جذب هافبک ادامه دارد. شیاطین سرخ دلیل موجهی برای این تلاشها دارند چرا که چند هافبک خود از جمله پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، جسی لینگارد و خوان ماتا را از دست داده‌اند. اما بعد از شکست یونایتد در جذب فرانکی دی‌یونگ به نظر می‌رسد این باشگاه در برنامه خود برای جذب هافبک دچار اضطراب و بی‌برنامگی شده است.

اریک تن‌هاخ در طول تابستان برای انتقال دی‌یونگ از بارسلونا اصرار داشت اما وقتی مشخص شد ستاره هلندی به اولدترافورد نخواهد رفت یونایتد چندین هافبک را زیر نظر گرفت. بعد از مطرح شدن نام آدرین رابیو و به نتیجه نرسیدن مذاکرات، جدیدترین اسمی که به عنوان گزینه یونایتد مطرح شده کاسمیرو از رئال مادرید است.

جیمی کاراگر در گفتگو با روزنامه تلگراف با انتقاد از فعالیت‌های یونایتد گفت:" به ماجرای رابیو نگاه کنید؛ مذاکرات باشگاه با او این هفته به خاطر دستمزد بالای درخواستی او متوقف شد. ولی شما وقتی باشگاهی به بزرگی یونایتد هستید نباید بعد از توافق با باشگاه مقابل فقط به خاطر دستمزد از مذاکرات کنار بکشید.

در باشگاه یک نفر باید باشد که حدود دستمزد مد نظر هر بازیکن را تخمین بزند. آنها چند هفته هم دنبال فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا دویدند و حالا به دنبال کاسمیرو از رئال مادرید می‌دوند. از دی‌یونگ به رابیو به کاسمیرو. اینها بازیکنهایی با سبک بازی کاملا متفاوت هستند. برنامه یونایتد چیست؟ استراتژی‌شان چیست؟ این واقعا شرم‌آور است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx7nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی؛ ستاره رئال مادرید راهی یونایتد می‌شود