تاریخ انتشار: 1401/01/21 12:06
کد خبر: 23555

اختصاصی / استقلال - نساجی قائمشهر/ وقت انتقام فرهاد از ساکت!

تیم های نساجی و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف می روند.
اختصاصی / استقلال - نساجی قائمشهر/ وقت انتقام فرهاد از ساکت!

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و هوای تهران یاری کند! دوشنبه در رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی استقلال میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود. این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که با دنبال رسیدن به فینال هستند.

استقلال صدرنشین در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می رود که این فصل از جمله تیم هایی است که آبی پوشان را خیلی اذیت کرده و توانسته رفت و برگشت آنها را متوقف کند. به جز این ساکت الهامی سرمربی نساجی دو فصل پیش با تراکتورسازی موفق شد تیم مجیدی را شکست داده و قهرمانی جام حذفی را از او بگیرد. حال این مسابقه یک دیدار حیثیتی برای فرهاد مجیدی است تا با حذف تیم‌ ساکت الهامی انتقام چند بازی را با هم بگیرد.

شاگردان مجیدی فعلا صدرنشین لیگ هستند و با تیم دوم جدول ۶ امتیاز فاصله دارند. آنها با توجه به تعطیلات عجیب لیگ برتر! تلاش می کنند با حذف نساجی و حریف بعدی به فینال برسند و در ادامه با قهرمانی به استقبال سپاهان در لیگ برتر بروند. قطعا تیمی که قهرمان جام حذفی می شود، روحیه دوچندانی را به دست می آورد و با انگیزه خاصی وارد مسابقات لیگ برتر می شود. حال اینکه تیم مجیدی چگونه از سد تیم‌ تدافعی ساکت الهامی عبور کند و به قهرمانی نزدیک شود، باید منتظر ماند. ناگفته نمانده تقابل علیرضا حقیق دروازه‌بان نساجی با مهاجمان استقلال نیز جذابیت خاصی خودش را دارد چون او پس از بازی برگشت در لیگ برتر، بدجوری برای آنها کری خواند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx8kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف مدافع اخراجی استقلال مشخص می شود/ دوری غیرمنتظره یک ماهه از میادین؟