تاریخ انتشار: 1396/10/19 17:53
کد خبر: 165510

از جدایی 8 بازیکن پرسپولیس تا حمله مجازی ها به طارمی!

باشگاه نفت تهران با دو بازیکن پرسپولیسی وارد مذاکره شده است.
از جدایی 8 بازیکن پرسپولیس تا حمله مجازی ها به طارمی!

 دو بازیکن سابق پرسپولیس برای حضور در تیم نفت تهران با مسوولان باشگاه وارد مذاکره شدند.رضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری مذاکرات خوبی با این تیم داشتند و به نظر می رسد دو بازیکن سابق پرسپولیس مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهند داشت.

لیست جدید برانکو به باشگاه رسید

برانکو لیست مازادی از بازیکنان پرسپولیس را آماده کرده و به باشگاه تحویل داده است.در این لیست نام نفراتی قراردارد که برانکو نیازی به آنها در فصل آینده ندارد و همچنین در این لیست نام دیگر بازیکنانی هم که پروفسور به آنها علاقه زیادی دارد قرارگرفته است.

البته پرسپولیس این شانس را هم دارد ا با مکاتباتی که با فیفا انجام داده در فصل جدید بتواند بازیکن جذب کند در غیر اینصورت سرخپوشان کار سختی در پیش خواهند داشت و باید بازیکنانشان را به هرقیمتی حفظ کنند.

8 بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی

بدنیست بدانید در پایان فصل قرارداد بیشتر بازیکنان پرسپولیس با این تیم تمام می شود و مسوولان باشگاه از الان مذاکره با نفرات را آغاز کرده اند. این درحالی است که پرپسولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و نمی تواند در فصل جدید بازیکن به خدمت بگیرد.

سید جلال حسینی،کامیابی نیا،مسلمان،نعمتی ، فرشاد احمدزاده ، محمد انصاری ، وحید امیری ،شجاع خلیل‌زاده! نفراتی هستند که قراردادشان در پایان لیگ هفدهم به پایان خواهد رسید و اگر پرسپولیس نظر آنها را جلب نکند این احتمال وجود دارد که هرکدام از این نفرات برای فصل جدید به تیم دیگری ملحق شوند.

البته قرارداد برخی بازیکنان با شرط بسته شده و آنها می توانند فصل دوم را با توافق امضا کنند.

حمله مجازی ها به ملی پوش پرسپولیس

مهدی طارمی که مدت زیادی تا اتمام دوره محرومیت 4 ماهه‌اش باقی نمانده با ترک پرسپولیس به الغرافه قطر پیوست.این اتفاق باعث شد تا تمام پرسپولیسی ها شمشیر را علیه این بازیکن از رو بستند و حتی برخی از دوستان طارمی در پرسپولیس هم از این تصمیم او شوکه شدند.

مسلمان جزو نفراتی بود که به خاطر ایت اتفاق از تصمیم طارمی ناراحت شد و به این بازیکن برای پیوستن به الغرافه تبریک نگفت.

در این میان هواداران پرسپولیس هم به همین دلیل به شدت در فضای مجازی علیه این مهاجم ملی‌پوش موضع گیری کرده و او را به خیانت متهم کرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7a6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که یک هفته دیرتر برای مسلمان افتاد!