تاریخ انتشار: 1396/11/18 14:52
کد خبر: 161110

مورد عجیب مهاجم جدید استقلال

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال، آمار بسیار ضعیفی را در دو سال گذشته به ثبت رسانده است.
مورد عجیب مهاجم جدید استقلال

مامه باباتیام، مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال آخرین گزینه خارجی بود که مدیران باشگاه آبی‌پوش پایتخت برای جذبش به توافق رسیدند.

حضور در یوونتوس و گلزنی به میلان، بابا تیام را به گزینه‌ای جذاب برای هواداران استقلال تبدیل کرده اما این مهاجم 25 ساله در 2 سال اخیر، عملکرد ضعیفی داشته و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

بابا تیام در فروردین ماه امسال به میلان گل زد اما پیش از پیوستن به امپولی ایتالیا در تیم زولته وارگم بلژیک عضویت داشت که در فصل 16-2015 برای تیمش 27 بازی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند. آخرین گل او در روز 17 بهمن 1394 مقابل میشلن به ثمر رسید. وی در انتهای فصل به صورت قرضی به پائوک سالونیکا یونان رفت ولی تنها 11 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در بقیه دیدارها نیمکت‌نشین یا سکونشین بود.

این مهاجم در ژانویه 2017 به امپولی پیوست و اولین بار در هفته بیست‌وهشتم فیکس شد و در هفته سی‌وسوم مقابل آث میلان موفق شد دروازه جانلوئیجی دوناروما را باز کند. وی در هفته پایانی فصل یک پاس گل هم مقابل پالرمو به «راده کرونیچ» داد.

بازیکن جدید استقلال در 2 سال گذشته فقط یک گل زده و یک پاس گل به ثبت رسانده است. وی 19 بازی هم انجام داده؛ یعنی هر 40 روز یک بار به میدان رفته است! باید دید این مهاجم سنگالی می‌تواند مشکلات خط حمله استقلال را برطرف کند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7vgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان جدید استقلال شماره 7 را نمی خواهند