تاریخ انتشار: 1395/09/06 18:05
کد خبر: 246782

بازیکن پدیده: بد شانس بودیم اما ماشین سازی را شکست دادیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی دیروز با تمام بدشانسی که داشتیم توانستیم ماشین سازی تبریز را شکست دهیم
بازیکن پدیده: بد شانس بودیم اما ماشین سازی را شکست دادیم

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال پدیده دیروز پنجم آذر در ورزشگاه ثامن مشهد در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر توانست با تک گل معین عباسیان بر تیم ماشین سازی تبریز غلبه کند

معین عباسیان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ابتدا ضایعه درگذشت تعدادی از طرفداران تیم ماشین سازی تبریز را در حادثه قطار تبریز- مشهد تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

وی در ارتباط با بازی دیروز این تیم با ماشین سازی بیان کرد: در بازی دیروز مهرداد کفشگری در نیمه اول به خاطر مصدومیت بازی را ترک کرد، دو گل از سه گل تیم ما آفساید گرفته شد، یک پنالتی از دست دادیم و یک ضربه هم به تیرک زدیم که همه نشانگر بدشانسی ما در این دیدار بود ولی در نهایت توانستیم بازی را با برد به پایان رسانیم.

وی در ارتباط با گلی که برای تیمش به ثمر رساند افزود: خوشحالم که برای تیم پدیده مفید واقع شدم اما این گل و پیروزی نتیجه تلاش هم تیمیها بود.

بازیکن پدیده اظهار کرد: با این پیروزی توانستیم از دو بازی گذشته در لیگ برتر حداکثر امتیازات را کسب کنیم و امیدواریم با ادامه این روند تیم فوتبال پدیده به جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

تیم فوتبال پدیده طبق برنامه در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی دیگر تیم تبریزی خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8blz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کفشگری در بازی با ماشین مصدوم شد