تاریخ انتشار: 1395/10/12 02:48
کد خبر: 238958

ایرانپوریان: توجهی به نتایج پرسپولیس و دیگر رقیبان نداریم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صحبت کردن در مورد بازی فینال جام حذفی زود است.
ایرانپوریان: توجهی به نتایج پرسپولیس و دیگر رقیبان نداریم

محمد ایران پوریان در خصوص برد در اصفهان اظهار داشت: قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی سختی داریم چون ذوب‌ آهن جزو تیم های خوب ایران است.بازی در زمین حریف سخت بود اما واقعا تراکتورسازی پتانسیل فنی بالای خودش را در این مسابقه نشان داد و در نهایت به چیزی که حقش بود رسید.ما در این مسابقه از لحاظ فنی مستحق برد بودیم و خوشبختانه برد مهمی را به دست آوردیم.

وی در این رابطه با اینکه که خیلی ها معتقدند ده نفره شدن حریف نقش مهمی در برد تراکتورسازی و جبران باخت داشت گفت: ما از همان ابتدای بازی دنبال برد بودیم و این در تمامی لحظات دیده می شد.مهم این بود که باور بردن داشتیم و طبیعتا وقتی حریف ده نفره شد فشار را بیشتر کردیم.ما در زمان مناسبی گل مساوی را زدیم ولی واقعا برد سختی به دست آوردیم.

مدافع تراکتورسازی در خصوص اخراج مرتضی تبریزی گفت: در آن صحنه داور به درستی تصمیم گرفت چون تبریزی از پشت مرا زد و زمین افتادم.اگر داور تبریزی را مستقیم با کارت قرمز اخراج می کرد شاید جای بحث وجود داشت ولی او به درستی کارت زد گرفت و اخراج شد.

وی در خصوص بازی فینال گفت: از حالا خیلی زود است در مورد فینال حرف بزنیم ولی امیدوارم تیم ما قهرمان شود.

ایرانپوریان درباره رقابت فشرده تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما توجهی به نتایج پرسپولیس و دیگر رقیبان نداریم وفقط باید خودمان نتیجه بگیریم، همین.ما هردو جام را باید به هواداران هدیه بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8pbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفکرات برانکو جواب نداد/ ذوب آهن 1 پرسپولیس 0