تاریخ انتشار: 1402/05/21 20:51
کد خبر: 1182

گاندو‌ها اینجا هستند/ رنسانس برای سبز‌قبا‌های اصفهانی

ذوب آهن توانست در هفته نخست ملوان را در انزلی شکست داد.
گاندو‌ها اینجا هستند/ رنسانس برای سبز‌قبا‌های اصفهانی

تیم ذوب‌آهن موفق شد در هفته اول لیگ برتر ملوان را در بندر انزلی با حساب دو بر یک شکست دهد و شروعی امیدوار کننده در لیگ داشته باشد.

 

باید پذیرفت در چند فصل اخیر ذوبی‌ها هیچگاه در حد‌واندازه نام خود ظاهر نشده و هیچ نشانی از سبز پوشانی که همیشه رقیبی سرسخت و مدعی بشمار می‌آمدند، نداشتند.

 

آنها در تمامی ادوار لیگ برتر حضور داشته و ۴ بار نایب قهرمان بالاترین سطح لیگ فوتبال کشور شدند و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده‌اند، اما به یکباره در چند فصل اخیر به تیمی نه چندان مدعی و پر نوسان تبدیل شده که به حضور در

نیمه پایین جدول عادت کرده‌ بودند.

ذوب‌آهن در این سال‌ها  محل برو و بیای مربیان، بازیکنان و حتی مدیران بوده و هیچ یک نتوانستند این تیم را به آن ثبات و اقتدار سابق باز گردانند و در برخی از فصول کار بقا‌ی آنها به هفته‌های پایانی کشید.

 

اما ظاهرا حضور محمد ربیعی یکی از مربیان موفق چند فصل گذشته فوتبال کشور در اصفهان و تغییر نگاه مدیریتی در مجموعه ذوب‌آهن، می‌تواند زمینه ساز رنسانسی در این باشگاه شود و کابوس‌های حد فاصل لیگ هیجدهم تا لیگ بیست‌ودوم را به فراموشی بسپارد.

ربیعی با تفکرات یک مربی مدرن و خرید‌هایی که پشت آن تفکر و منطق دیده می‌شود امیدوارست علاوه بر موفقیت تیمش، گام بزرگی در اثبات هرچه بیشتر شایستگی‌های خود بردارد و نشان دهد که توانایی کار در تیم‌های بزرگ را هم دارد.

 

اقتدار گاندو‌ها که از با ریشه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران هستند و در فوتبال پایه از آکادمی‌های بزرگ و محبوب به شمار می‌آیند، بی شک به بالا رفتن کیفیت فوتبال کشور کمک شایانی‌ خواهد کرد و حالا ربیعی و همکارانش وظیفه‌ای سنگین را به دوش خواهند کشید و باید دید می‌توانند روند هفته اول را ادامه داده و  ذوب‌آهن را دوباره به همان ذوب‌آهن بزرگ و مقتدر تبدیل کنند؟

 

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je5p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ربیعی با باشگاه ذوب‌آهن ۲ ساله شد