تاریخ انتشار: 1395/12/29 00:20
کد خبر: 222110

عملکرد تیم تراکتورسازی تبریز در سال 95 چگونه بوده است؟

صحبت از تیم قرمز پوش ، مطرح و محبوب آذربایجان شرقی است.
عملکرد تیم تراکتورسازی تبریز در سال 95 چگونه بوده است؟

به گزارش فرتاک ورزشی، تراکتورسازی تیم قدرتمند فوتبال تبریز که امسال و تا به اینجای لیگ شانزدهم توانسته خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بنامد ، عملکردی در خور تحسین داشته است . بدون شک جایگاه دومی در جدول ، بیش از آنکه نشان از عملکرد ضعیف این تیم داشته باشد ، نشانگر توان پرسپولیس و بازی های درخشان این تیم بوده است . لذا تا به امروز که در آستانه ورود به سال 96 قرار داریم ، تیم (( امیر قلعه نویی )) کولاک کرده و پشت اکثر حریفان را به خاک مالانده و خیلی از تیم های پر مهره و پر مدعا را اصطلاحا ضربه فنی نموده است .

همگی شما بازی های زیبای تراکتورسازی در تقابل با تیم های مطرح کشور از جمله استقلال و پرسپولیس را بخوبی  در خاطر دارید . دلیل اینکه اخیرا استقلال کمی در جدول به تراکتور نزدیک تر شده ، پیشرفت قابل ملاحظه تیم منصوریان در زمستان 95 بوده است . البته اگر تراکتور نجنبد یا لحظه ای غفلت نماید ، استقلال متحول شده خواهد توانست جایگاه دوم جدول را از آن خود کند .

در راستای درخشش تراکتورسازان در چهل و ششمین سال فعالیت فوتبالی این باشگاه ، نقش مصطفی آجرلو مدیر عامل کاربلد این تیم ، حمایت های بی شائبه تماشاگران پرشور تبریزی و تلاش های مسولین استان آذربایجان شرقی پر رنگ تر از سایر عوامل موجود بوده است .

تراکتور که در جام حذفی فوتبال کشور نیز به فینال راه یافته ، در صورت قهرمانی در این جام و کسب عنوان دومی در لیگ برتر ، خواهد توانست بهترین تیم ایران در سال 95 و اوایل 96 لقب بگیرد .

از برترین بازیکنان این تیم در فصل جاری میتوان از : محمد رضا اخباری ، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، محسن بنگر ، کرار جاسم ، ادینهو و مهدی شریفی نام برد .

پس همگی منتظر مانده تا شاهد تداوم هنرنمایی این تیم خوب تبریزی بر بام افتخار فوتبال کشور در سال 96 باشید .

پس با توجه به تفاسیر فوق ، بی خود نیست که تمامی مردم ایران همیشه گفته اند (( یاشاسین آذربایجان )) .

نویسنده: محسن بابادی(آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg5zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خبر بد برای بازیکنان استقلال