تاریخ انتشار: 1395/12/05 20:07
اختصاصی| هافبک فجرسپاسی مطرح کرد؛
کد خبر: 227182

سعید زارع: مصدوم هستم و شرایط بازی را ندارم

هافبک خلاق تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز نمی تواند این هفته به تیمش کمک کند.
سعید زارع: مصدوم هستم و شرایط بازی را ندارم

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید زارع هافبک خلاق فجرسپاسی درخصوص مصدومیتش گفت: بینی ام شکسته است و مصدوم هستم و تازه شرایط تمرین کردن را به دست آورده ام و نمی توانم این هفته به تیم کمک کنم و به احتمال فراوان، در بازی بعدی تیم، خواهم رسید.

وی درخصوص وضعیت فجرسپاسی گفت: تمام بازیکنان و کادرفنی در تلاش هستند تا تنها سرمایه استان فارس در لیگ یک بماند. برای اینکه رزومه بازیکنان خراب نشود، تمامی بچه ها هم قسم شده اند تا تیم را در لیگ یک حفظ کنند و ما نیز تمام تلاشمان را در این خصوص خواهیم کرد.

وی درخصوص غلام پیروانی گفت: از زمانی که آقای پیروانی به تیم ما اضافه شدند، فوتبال ما روبه جلوتر رفته است و از لحاظ روحی و روانی شرایط ایده آلی را سپری می کنیم. وجود شاغلام یک بمب روحیه است و امیدوارم بتوانند تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

زارع درخصوص برنامه اش برای فصل آینده نیز گفت: خیلی دوست دارم فصل آینده به لیگ برتر بروم، اما مهم تر از همه، حفظ سهمیه استان فارس در لیگ یک است و هدف اول من ماندن فجر در لیگ یک است و اگر هم پیشنهادی از لیگ برتر به دستم آمد، از این پیشنهاد استقبال خواهم کرد.

گفتنی است سعید زارع با دادن 5 پاس گل و زدن یک گل، یکی از بهترین بازیکنان فجرسپاسی در این فصل از رقابت های لیگ یک می باشد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgljo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری نگران از وضعیت خط دفاعی تیمش

جابری: وضعیت بازی در یاسوج نگران کننده بود
اختصاصی| سرپرست اروند خرمشهر مطرح کرد؛

طرهانی: بردهای خیبر تداوم خواهد داشت
اختصاصی| مدافع خیبر مطرح کرد؛