تاریخ انتشار: 1395/11/29 14:14
کد خبر: 228534

جوانی که جناح چپ استقلال را بیمه کرد

در بازی‌های ابتدای فصل، استقلال در کنار نوسانات نتیجه‌گیری، ضعف‌های بزرگی در خط دفاع داشت که منصوریان را مجبور می‌کرد برای هر بازی ترکیب دفاعی تیمش را تغییر دهد.
جوانی که جناح چپ استقلال را بیمه کرد

با هماهنگی مدافعان مرکزی استقلال و پوشش قلب دفاع این تیم، ضعف سمت چپ آبی‌ها به چشم آمد و به پاشنه آشیل تیم منصوریان تبدیل شد. حتی در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم هم منصوریان با استفاده از یعقوب کریمی، نشان می‌داد تلاشی برای درمان سمت چپ بیمار استقلال انجام نمی‌دهد؛ اما شکست برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی، تصمیم احتمالی سرمربی آبی‌ها را برای انقلاب در سمت چپ دفاعی تیمش قطعی کرد.

از بازی با نفت آبادان و ورود دوباره میلاد زکی‌پور جوان به ترکیب استقلال، رفته رفته خیال منصوریان از بابت سمت چپ خط دفاع راحت شد. تا جایی که حالا بعد از چند بازی، این منطقه از زمین استقلال به قدری استحکام پیدا کرده که حریفان هم برای ضربه زدن به آبی‌ها، ترجیح می‌دهند حملات خود را از سمت راست دروازه استقلال طراحی کنند.

درخشش زکی‌پور 21 ساله در سمت چپ خط دفاع، به خصوص در بازی دربی چشمگیر بود. میلاد  برابر ذوب‌آهن بازی کم‌نقصی را به نمایش گذاشت و در انجام وظایف دفاعی، موفق بود. بازی‌های او، نوید ظهور یک مدافع چپ کلاسیک، و البته مطمئن را به استقلال و فوتبال ایران می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgrkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محرومیتی که دامن گیر استقلال خواهد بود