تاریخ انتشار: 1395/11/23 14:21
کد خبر: 229982

دو راهی منصوریان؛ زکی‌پور دفاعی، یعقوب تهاجمی

رویکرد منصوریان در دیدار با پرسپولیس با حضور مدافع چپ او در زمین پیش از شروع بازی مشخص خواهد شد.
دو راهی منصوریان؛ زکی‌پور دفاعی، یعقوب تهاجمی

به گزارش فرتاک ورزشی، میلاد زکی پور مدافع چپ جوان استقلال در دیدارهای گذشته این تیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته اما در دیدار با السد نتوانست نمایش های خوب خود را تکرار کند.

زکی پور در این بازی چند اشتباه داشت که البته با حضور به موقع دیگر مدافعان این اشتباه ها تبدیل به گل نشد. از سوی دیگر منصوریان به خوبی می داند دیدار با السد نیز حتی شبیه به بازی با پرسپولیس نیست و عنصر تجربه در این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. این عوامل در کنار فاکتورهای متفاوت یعقوب کریمی و میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاعی، باعث شده تا تردیدهای زیادی درباره مدافع چپ استقلال در این بازی مطرح شود.

سرمربی استقلال اگر در دربی به دنبال بازی انتحاری و هجومی باشد، یعقوب کریمی گزینه مناسبی است. او در فاز هجومی توانایی های بسیاری دارد و به خوبی در حملات استقلال اضافه می شود. از سوی دیگر منصوریان اگر بخواهد با رویکردی محتاطانه در این دیدار حاضر شود، زکی پور گزینه ی بهتری است.

این بازیکن در دیدارهایی که برای استقلال به میدان رفته در دفاع بسیار نمایش خوبی داشته اما در حمله کیفیت مشابه عملکرد دفاعی خود را عرضه نکرده است. به این ترتیب شاید انتخاب گزینه منصوریان در این منطقه بتواند رویکرد او در این بازی را تا اندازه زیادی مشخص کند و با انتخاب زکی پور یا کریمی جواب این سوال مشخص می شود که استقلال اتلتیکویی بازی خواهد کرد یا بایرن مونیخی؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgvpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی