تاریخ انتشار: 1395/11/24 23:55
مدافع سپیدرود مطرح کرد؛
کد خبر: 229582

شایان مصلح: می توانم بازی کنم اما ریسک نمی کنم

شایان مصلح پدیده امسال لیگ یک که در سه بازی اخیر سپیدرود به علت مصدومیت به میدان نرفته است با فیزیوتراپی و درمان پای مصدوم خود به شرایط مسابقه بازگشته است.
شایان مصلح: می توانم بازی کنم اما ریسک نمی کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، با وی گفتگوی کوتاهی پیرامون مصدومیتش٫بازیهای باقیمانده سپیدرود و مالکیت داشته ایم که در ذیل می خوانیم:

* خدا رو شکر بعد از حدود دو هفته روز شنبه به طور کامل در تمرینات گروهی سپیدرود شرکت کردم و وضعیت خوبی داشتم ولی به دلیل اینکه بازی بیرون خانه و درگیرانه ای در زمین سفت اراک داشتیم با صلاحدید آقای نظرمحمدی در رشت ماندم تا ان شا الله از بازی با استقلال اهواز بتوانم در خدمت تیم محبوبم باشم.

* تمام تلاشم رو میکنم پس از بازگشت به میادین بتوانم برای سپیدرود در بازیهای حساس باقیمانده مثمرثمر واقع شوم و به تیم کمک کنم.انگیزه زیادی برای ادامه فصل دارم.

* خدا رو شکر وضعیت تیم در جدول مناسب است و فکر کنم اگر بازیهای خانگی یعنی ۱۸ امتیاز ممکن را بگیریم صعودمان قطعی باشد و میانگین امتیازات لازم برای صعود را کسب کنیم.قطعا تیم ما در بیرون خانه هم میتواند امتیازات لازم را جمع کند ولی من در بدترین شرایط میگویم با برد های خانگی جزو دو تیم صعود کننده می توانیم باشیم.

* راجع به بحث مالکیت باید بگم همه ما خسته شده ایم.هر روز یک داستان جدید میشنویم و تا زمانی که همه چیز قطعی نشود نمی توانیم باور کنیم.ماههاست بلاتکلیفیم و این برای تیمی که صدرنشین لیگ یک می باشد اصلا زیبنده نیست.فقط آرزو میکنم هر چه زودتر تکلیف ما روشن شود.

* بعد از منتفی شدن حضورم در پرسپولیس برخلاف اظهارنظر بعضی ها اصلا بی انگیره نشدم و این را در زمین ثابت میکنم.با تمام وجودم برای صعود سپیدرود به لیگ برتر تلاش میکنم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgzno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی