تاریخ انتشار: 1397/06/16 20:54
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 131282

برد گل گهر مقابل خونه به خونه؛ 3 امتیاز وینگو با دو پنالتی/ جنجال در ورزشگاه امام علی

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل با درگیری‌ها و جنجال‌های پرتعداد دنبال شد.
برد گل گهر مقابل خونه به خونه؛ 3 امتیاز وینگو با دو پنالتی/ جنجال در ورزشگاه امام علی

 در جریان بازی امروز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل که در ورزشگاه امام علی سیرجان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول اعلام یک ضربه پنالتی جنجالی شد.

در دقیقه 85 این مسابقه داور بازی بر اثر خطای بازیکن تیم خونه به خونه روی مهاجم گل‌گهر اعلام ضربه پنالتی به سود میزبان کرد که این تصمیم به مذاق بابلی‌ها خوش نیامد. در ادامه اعتراض بازیکنان خونه به خونه به داور مسابقه سبب شد تا بازیکنان گل‌گهر هم وسط بیایند و در نهایت درگیری شدیدی میان آنها رخ بدهد.

درگیری بازیکنان دو تیم گل‌گهر و خونه به خونه دقایقی به طول انجامید و باعث شد تا بازیکنان تیم خونه به خونه به کنار زمین بروند و تهدید به خروج از زمین کنند. در جریان این درگیری‌ها اسماعیل کیانی بازیکن تیم خونه به خونه از زمین مسابقه اخراج شد و در نهایت تیم بابلی راضی شد بعد از چند دقیقه به زمین برگردد.

در نهایت بعد از وقفه چند دقیقه‌ای امین پورعلی پشت توپ قرار گرفت و دومین ضربه پنالتی خود در این مسابقه را به دومین گل خودش تبدیل کرد.

بازی گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل با برتری 3 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

ترکیب دو تیم؛

گل گهر سیرجان؛ مهرداد بشاگردی - امین پورعلی - علیرضا ابراهیمی - حسام پورهاشم - میلاد صادقیان - پیمان نامور - محسن آذرپا - حسن شوشترى - على قربانخانى - مهرداد آوخ - پیمان رنجبرى

سرمربی: وینگو بگوویچ

خونه به خونه مازندران؛ رضا حیدری - اسماعیل کیانی - علی هلیچی - محمدحسین باباگلی - میلاد ابطحی - میثم آقابابایی - میلاد احمدی - مهدی رستمی - حسین رسولی - محمود مطلق زاده - رضا آقابابایی

سرمربی: اکبر محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj7oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان خونه به خونه مقابل گل گهر سیرجان + ترکیب احتمالی
اختصاصی فرتاک ورزشی|